تجهیز کارخانه آسفالت شهرداری زرند

شهردار زرند از اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای تجهیز کارخانه آسفالت شهرداری این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا مهدلو با بیان اینکه کارخانه آسفالت می‌تواند منبع درآمد خوب برای شهرداری باشد، اظهار کرد: با تلاش نیروهای شهرداری توانستیم خدمات قابل توجهی را در این زمینه به شهروندان ارایه کنیم.

وی از تهیه خوراک این کارخانه توسط شهرداری خبر داد و عنوان کرد: تمامی سیستم‌های سنگ‌شکن و ماسه‌ساز این مجموعه بهسازی و نوسازی شده که این اقدام کمک زیادی را به مجموعه شهرداری کرده است.

شهردار زرند افزود: در حال حاضر این مجموعه بیش از ۲۰۰ کامیون شن شسته،۶۰۰ کامیون نخودی، ۸۰۰ کامیون بادامی آماده و برای مصارف مختلف دپو کرده است.

مهدلو از خریدیک دستگاه خشک‌کن  ماسه برای این کارخانه خبر داد و خاطرنشان کرد: با نصب این دو دستگاه SE ماسه به بالاترین حد خود خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در راستای صرفه‌جویی در ذخیره‌های آبی، دستگاه تصفیه آب نیز برای این مجموعه خریداری شده که با نصب آن  بیش از ۸۰ درصد در منابع آبی صرفه‌جویی می‌شود.

شهردار زرند با بیان اینکه هزینه خرید و نصب این دستگاه‌ها بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان است، گفت: امیدواریم با عزم و اراده جدی به وجود آمده بتوانیم مشکلات موجود را رفع و در راستای خدمات بهتر به شهروندان گام برداریم .

کد خبر 394599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.