نیازمند آینده تیم ملی است/ هواداران سپاهان همه بازی ها از تیمشان حمایت کنند

یک کارشناس فوتبال گفت: کلین شیت یک کار گروهی و تیمی است. به نیازمند به خاطر زدن رکورد کلین شیت تبریک می گویم، اما نباید مغرور شود.

مهدی کریمیان در گفت و گو باخبرنگار ایمنا در رابطه با بازی سپاهان و سایپا، اظهار کرد: امروز به علت اینکه برادرم سرمربی شاهین بوشهر است بازی این تیم با پرسپولیس را تماشا کردم، اما از نتیجه  بازی سپاهان سایپا تعجب نکردم. برای قهرمانی نیازی نیست تیم های قوی را شکست داد بلکه باید در بازی هایی که تیم حریف شرایط خوبی ندارد پیروز شد. 

وی افزود: به عنوان شخصی که فوتبال بازی کرده می دانم مسابقاتی مثل بازی با سایپا ترس بیشتری دارد به همین علت این نتایج من را سوپرایز نمی کند. 

پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه ممکن است سپاهان برای قهرمانی به این امتیازات از دست رفته احتیاج پیداکند، خاطر نشان کرد: دوهفته دیگر این دو امتیاز از دست رفته فراموش می شود ولی در فوتبال تیم ها روز آخر برای امتیازات از دست رفته و حتی گل هایی که می توانستند به ثمر برسانند و نزده اند دچار مشکل می شوند.

کریمیان در رابطه با تساوی سپاهان در بازی های خانگی، تصریح کرد: بازی هایی که در خانه مساوی شده باید از لحاظ روانشناسی آنالیز شود تا کادر فنی سپاهان متوجه شود چه مشکلی در تیم وجود دارد. فکر می کنم تساوی های خانگی سپاهان ریشه روانی داشته باشد. در بازی با تیم هایی که تماشاگر زیادی ندارند و به نظر می رسد بازی آسانی مقابل آن تیم داشته باشیم برعکس می شود و آن تیم عملکرد خوبی از خود نشان می دهد که سپاهان باید برای بازی با پیکان در جام حذفی آمادگی کسب کند. 

وی با اشاره به اینکه پیام نیازمند یکی از بهترین دروازبان ها است، تاکید کرد: دروازبان سپاهان از لحاظ فنی یکی از بهترین ها است و با توجه به عملکرد، سن و سال و نداشتن حاشیه، می تواند آینده تیم ملی ایران را تامین کند. به نیازمند به خاطر رکوردی که شکسته به او تبریک می گویم، ولی رکورد ها برای شکسته شدن هستند، مهم این است که آدم باتوجه به این رکورد ها برای دیگران مغرور نشود و آن کمکی باشد برای بهتر شدن.  

پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: قطعا این رکورد متعلق به نیازمند نیست بلکه متعلق به خط دفاعی سپاهان و حتی بقیه خطوط است، زیرا دفاع یک تیم مخصوصا در تیم های قلعه نویی اهمیت ویژه ای دارد که می توان گفت یک رکورد تیمی است. دروازبان سپاهان خیلی خوب است و امیدوارم خوب بودن او تداوم داشته باشد، بعضی از فوتبالیست ها مقطعی خوب هستند اما بعد از آن تمام می شوند.

 کریمیان در رابطه هواداران سپاهان، اظهار کرد: تیمی مثل سپاهان که مدعی قهرمانی است در بازی های مهم ورزشگاه پر می شود، اما این تیم نیازدارد تماشاگرانشان برای دیگر بازی ها حضور داشته باشند. زمانی که بازیکن در یک بازی عادی جمعیتی از هوادار را می بیند سوپرایز می شود و عملکرد بهتری از خود نشان می دهد.
 

ذوب آهن وارد بحران شده است

وی با بیان اینکه ذوب آهن وارد یک بحران شده است، گفت: بیرون آوردن ذوب آهن از بحران باتوجه به شرایطی که دارد سخت است. این تیم از لحاظ فنی خوب است، کادرفنی، مربی و بازیکنان تغییری نکردند و با آمدن بازیکنان سرباز تیم تقویت شد، اما یک مسئله داخلی وجود دارد که باید آن را حل کنند تا از این بحران بیرون بیایند.

پیشکسوت فوتبال درخصوص تعویض سرمربی ذوب آهن، خاطر نشان کرد: وقتی تیمی وارد بحران می شود روش های مختلفی برای خارج شدن از بحران وجود دارد که تعویض مربی می تواند یکی از این راهکار ها باشد، ولی این موضوع را باید کمیته فنی ذوب آهن که از مشکلات تیم خبر دارد تشخیص دهد. از بیرون نمی شود در مورد تیم نظر داد بلکه باید از اعضای خود باشگاه تصمیم گیری کنند.

 کریمیان، تصریح کرد: سپاهان به عنوان اولین و تنها ترین تیم ایرانی توانسته در جام باشگاه های جهان حضور داشته باشد و یک تیم پرافتخار است، امیدوارم از فرصت هایی که در بازی های راحت دارد استفاده کند.

کد خبر 394594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.