تبادل اطلاعات میان اصفهان و مشهد در زمینه شهر هوشمند

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان پیشنهاد انعقاد تفاهم نامه همکاری به منظور تبادل اطلاعات و ارتباطات درباره برنامه شهر هوشمند با شورای شهر مشهد را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کورش محمدی در سفر به مشهد و دیدار با احسان اصولی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای این شهر اظهار کرد: شورای پنجم شهر مشهد، شورایی صریح، شفاف و صادق است که مدیریت شهری را برای شهروندان تبدیل به اتاقی شیشه‌ای و قابل رصد کرده است.

وی ادامه داد: کارخانه نوآوری مشهد بستر مناسبی را برای استارت آپ‌ها و فعالیت‌های فناورانه ایجاد کرده و الگوی مناسبی در این زمینه است.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تصویب "آیین نامه حمایت و تشویق اعلام کنندگان مفاسد اداری در شهرداری مشهد" توسط شورای این شهر، خاطرنشان کرد: سازوکارهای اجرای این طرح نباید به گونه‌ای باشد که برای افشای فساد در جامعه مشوق‌های مالی گذاشته شود چون ممکن است با تغییر سیاست در مدیریت شهری، این پاداش دستخوش تغییر شده و گزارش شهروندان کاهش یابد.

محمدی در این جلسه، پیشنهاد انعقاد تفاهم نامه‌ای بین کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد به منظور تبادل اطلاعات و ارتباطات درباره برنامه شهر هوشمند و تغییر رفتار شهروندان در این زمینه را مطرح کرد که با استقبال اصولی همراه و مقدمات تدوین آن نیز آغاز شد.

کد خبر 394591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.