تکمیل پروژه‌های نورپردازی شهر بوشهر تا پایان سال

مدیر اداره برق و تاسیسات شهرداری بوشهر گفت: تا پایان سال ٩٨  علاوه بر نورپردازی‌های تزیینی در پارک‌ها در میادین و معابر شهر نیز نورپردازی لازم انجام می‌شود. 

به گزارش ایمنا، احسان زمانی اظهار کرد:  طراحی  و اجرای پروژه‌های روشنایی شهری نه تنها کاربری تزئینی داشته و برای زیباسازی نما و منظر شهری کارایی دارد، بلکه زمینه‌ساز تامین کننده امنیت بیشتر محیط و آرامش شهروندان است.

وی اضافه کرد: روشنایی مناسب کوچه‌ها، معابر و خیابان‌ها باعث ارتقاء امنیت به ویژه در ساعات مختلف شب و در مناطق کم رفت و آمد، کاهش تصادفات رانندگی و ایجاد رضایتمندی در شهروندان می‌شود.

مدیر اداره برق و تاسیسات شهرداری بوشهر با اشاره به اقدامات این شهرداری در راستای نورپردازی در مناطق مختلف شهر بوشهر خاطرنشان کرد: تا پایان سال ٩٨ علاوه بر تکمیل پروژه‌های نورپردازی‌ تزیینی در پارک‌ها در میادین و معابر سطح شهر بوشهر نیز نورپردازی لازم انجام می‌شود. 

زمانی با اشاره به دیگر طرح‌های اجرا شده در این زمینه، یادآور شد: تا به حال نورپردازی  میدان رفاه و سه گوش اطراف آن با چراغ‌های دفنی و همچنین بلوار وسط چهار باندی صدف توسط اداره تاسیسات و برق معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر انجام شده و هیچ گونه هزینه اجرایی در بر نداشته است.

کد خبر 394576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.