شهرداری مجری حقوق شهروندی است

شهردار شاهرود گفت: شهرداری مجری حقوق شهروندی و پاسدار حقوق قانونی آنان در همه بخش‌ها است.

به گزارش ایمنا، محسن احمدی با اشاره به نقش شهرداری‌ها در تحقق حقوق شهروندی، اظهار کرد: آگاهی از عملکرد شهرداری حق همه شهروندان است.

وی با بیان اینکه برخورداری از حقوق شهروندی حق مسلم هر فردی است که در شهر و جامعه زندگی کند، تاکید کرد: شهرداری مجری حقوق شهروندی و پاسدار حقوق قانونی آنان در همه بخش‌ها است.

شهردار شاهرود ادامه داد: تحقق حقوق شهروندی یکی از نیازهای جامعه بشری است و آگاهی افراد از حق خود است که می‌تواند این حقوق را برای افراد جامعه در سطوح مختلف تشریح و تبیین کند.

احمدی با بیان اینکه تحقق حقوق شهروندی یک ضرورت اجتماعی است، تصریح کرد: رعایت بخشی از مطالبات مردم در قالب حقوق شهروندی توسط شهرداری‌ها باید محقق شود به همین دلیل باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های جامعی انجام شود.

وی با بیان اینکه آموزش حقوق شهروندی از مهم‌ترین رسالت‌های فرهنگی مدیریت شهری است، اظهار کرد: این اقدام باعث می‌شود تا اشراف مردم به حقوق و تکالیف خود بیشتر شود که در نتیجه آن پیشرفت و آرامش جامعه فراهم خواهد شد، البته به موازات آن باید مسئولان نیز باید از حقوق خود خود آگاه شوند و تلاش خود را بر انجام تکالیف و وظایف معطوف کنند.

کد خبر 394571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.