آمادگی شهرداری برای افزایش سرانه ورزشی باغبادران

شهردار باغبادران گفت: اگر همکاری اداره ورزش و جوانان وجود داشته باشد، حاضریم سرانه ورزشی این شهر را تا دو برابر افزایش دهیم.

حجت‌الله امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از لنجان با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته در حوزه ورزش کارهای خوبی انجام شده که با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست، اظهار کرد: تمام تلاش مدیریت شهری باغبادران بر این بوده است که با توجه به نیازهای شهروندان خدمات لازم را به آنان ارایه دهد و یکی از مسائلی که همواره مورد مطالبه شهروندان بوده، توسعه امکانات ورزشی است.

وی با بیان اینکه باید به ورزش، سلامتی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان توجه بیشتری داشته باشیم، افزود: قدمت اداره ورزش و جوانان در باغبادران به ۵۰ سال پیش بازمی‌گردد و تا چند سال پیش نیز این اداره فعال بوده است، اما با تعطیلی این اداره، ورزش نیز در باغبادران به فراموشی سپرده شده است.

شهردار باغبادران با بیان اینکه سرانه فضاهای ورزشی باغبادران مناسب نیست، تصریح کرد: محلات مختلف شهر از جمله دورباط و  ملک‌آباد فاقد مکان‌های ورزشی است درحالی که ورزشکاران بنامی در باغبادران حضور داشته‌اند.

امینی ادامه داد: محلات جدید شهر نیز که در قالب طرح تفکیکی فرهنگیان ایجاد شده، فاقد فضای ورزشی مورد نیاز است، هرچند مکان مناسب برای اجرای طرح‌های مختلف در عرصه ورزش  پیش‌بینی شده، اما همچنان این امکان‌ها احداث نشده است.

وی اضافه کرد: مناطق حاشیه‌ای شهر باغبادران نیز از وضعیت مناسب فضاهای ورزشی برخوردار نیست و سکنه این مناطق از این نظر در تنگنا قرار دارند.

شهردار باغبادران با بیان اینکه برای افزایش سرانه ورزشی به همکاری سایر دستگاه‌ها نیاز است، عنوان کرد: شهرداری نمی‌تواند وظایف اختصاصی اداره ورزش و جوانان را انجام دهد، اما اماده مشارکت در همه زمینه‌ها هستیم.

وی تاکید کرد: اگر همکاری اداره ورزش و جوانان لنجان وجود داشته باشد حاضریم با اجرای طرح‌هایی سرانه ورزشی باغبادران را در دو سال آینده به دو برابر افزایش دهیم.

کد خبر 394565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.