نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی اصفهان به زوی کلید می‌خورد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: بر اساس تفاهم صورت گرفته بین شهرداری اصفهان و مدیران ایران خودرو نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی اصفهان به زودی آغاز خواهد شد.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با توجه به شرایط فرسوده بودن بیش از سه هزار خودرو ناوگان تاکسیرانی اصفهان و مخاطرات زیستی برای شهروندان از ماه‌ها قبل طرحی توسط سازمان به مدیریت شهری اصفهان ارایه شد تا از طریق تسهیلات بسیار کم‌بهره نوسازی ناوگان آغاز شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به مذاکرات صورت گرفته شهرداری و معاونت حمل و نقل با مسئولان ارشد ایران خودرو، تا پایان دی‌ماه سال‌جاری و مصادف با رویدادهای حمل و نقل و ترافیکی شهرداری، شاهد آغاز نوسازی ناوگان تاکسی جهت ۱۰۰۰ دستگاه خودرو در مرحله نخست باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری اصفهان با انجام پروژه نوسازی ناوگان تاکسی جزء معدود مدیریت‌ها در سطح استان‌ها خواهد بود که حاضر شده بدون استفاده از منابع دولتی که جزء وظایف ذاتی وزارت کشور است و با بودجه خود به جهت اهمیت موضوع نوسازی ناوگان و زیست سالم شهروندان، اقدام به اجرای این طرح کند.

وی با بیان اینکه جزئیات اجرای این طرح باتوجه به اینکه در مراحل برنامه‌ریزی و توافقات است، قابل اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای نیست، گفت: امیدواریم طرح پیش‌بینی شده برای نوسازی ناوگان تاکسی با توجه به مزیت بهره بسیار اندک و طولانی بودن اقساط تسهیلات مورد استقبال رانندگان قرار گیرد.

کد خبر 394555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.