۵ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر منطقه ۱۴

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: امسال برای آسفالت معابر محله‌های سرو و امام‌خمینی و خیابان‌های شکوفه، آوا و الهیه پنج میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

علی شمسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از مطالبات به حق و دغدغه‌های جدی شهروندان، ساماندهی آسفالت معابر و خیابان‌ها است از این رو در سال‌ جاری عملیات آسفالت معابر همچون سال گذشته به طور جدی دنبال می شود.

وی با اشاره به پیشرفت پروژه های ورزشی این منطقه تصریح کرد: دو ورزشگاه "رستم" واقع در محله ارزنان و "سهراب" واقع در محله عمان‌سامانی مطابق با استانداردهای روز دنیا در حال احداث است و تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ورزشگاه رستم در محله ارزنان به وسعت یک هزار و ۷۵۰ متر شامل سالن توپ و تور است که با هزینه اجرایی هفت میلیارد تومان و هزینه آزادسازی سه میلیارد تومان احداث می‌شود.

وی گفت: ورزشگاه سهراب نیز یک سالن ورزش رزمی به مساحت یک هزار و ۴۰۰ مترمربع است که هزینه اجرایی آن پنج میلیارد تومان و هزینه آزادسازی آن نیز دو میلیارد تومان است.

شمسی با اشاره به پیشرفت ۶۲ درصدی پروژه ادامه خیابان فرزانگان، گفت: این مسیر تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و  شمال شهر را از ترافیک سنگین نجات خواهد داد.

وی ادامه داد: پروژه احداث ادامه بلوار فرزانگان شامل تعریض میدان فرزانگان، میدان ورزش، میدان امید و تقاطع آفتاب در اتوبان شهید اردستانی است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان طول پروژه ادامه بلوار فرزانگان را شش کیلومتر عنوان کرد و افزود: با احداث این پروژه، ترافیک خیابان‌های بعثت، میدان عاشق اصفهانی، آیت الله غفاری، میدان جوان و اتوبان شهید اردستانی کاهش یافته و امنیت شهروندان و خودروها برای تردد افزایش می‌یابد.  

کد خبر 394549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.