لغو مرخصی تاکسیرانان مشهدی در روزهای پایانی ماه صفر

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از تقویت خطوط تاکسی در خیابان های منتهی به حرم مطهر خبر داد و گفت: مرخصی تمام تاکسیرانان مشهدی در روزهای پایانی ماه صفر لغو شده است.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در روزهای پایانی ماه صفر باتوجه به افزایش زائران در شهر مقدس مشهد برای زیارت و عزاداری امام رضا(ع) برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای از سوی سازمان تاکسیرانی برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران انجام شده است.

وی با بیان اینکه تمام ناوگان تاکسیرانی مشهد برای روزهای پایانی ماه صفر در حالت آماده باش بوده و خطوط تاکسی مبادی ورودی حرم مطهر نیز تقویت شده است، تصریح کرد: مرخصی تمام تاکسیرانان مشهدی در روزهای پایانی ماه صفر لغو شده است

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر امام رضا(ع) تعداد ۱۰۰ دستگاه ون نیز در صورت مسدود نبودن مسیر به زائران خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ایستگاهی از سوی تاکسیرانی در میدان شهدا برپا شده تا سرویس‌دهی رایگان به زائران از طریق این ایستگاه انجام شود، گفت: در روزهای پایانی ماه صفر تعداد ۱۰۰ بازرس، ۱۶ گشت خودرویی و سه گشت موتوری بر نحوه خدمات‌رسانی ناوگان تاکسیرانی به ویژه در مبادی منتهی به حرم مطهر نظارت خواهند داشت و نماینده سازمان نیز در مرکز کنترل ترافیک مستقر خواهد بود.

محبی از توزیع روزانه دو هزار وعده غذای گرم در موکب شهید همدانی واقع در بلوار جمهوری مشهد خبر داد و تصریح کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی و نصب پرچم‌های عزا بر روی تاکسی‌ها بخشی از این اقدامات است.

وی افزود: در این مدت زائران و مجاوران می توانند شکایات و پیشنهادات خود را برای پیگیری و رسیدگی از طریق سامانه "مسافران تاکسی" در فضای مجازی اعلام کنند و اطمینان داشته باشند که در کمترین زمان ممکن رسیدگی به موارد اعلام شده انجام می‌شود.

کد خبر 394547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.