۵۰۰ نیروی «پاکیار حریم رضوی» آماده خدمت‌رسانی به زائران

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: تعداد ۵۰۰ نفر از شهروندان به صورت افتخاری در قالب مشارکت‌های مردمی به عنوان «پاکیاران حریم رضوی» در کنار پاکبانان شهرداری خدمت‌رسانی می‌کنند.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی با سایر مجموعه ها، تمام خدمات رسانی به زائران پیاده به نحو شایسته و مطلوبی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه از امروز شاهد ورود زائران پیاده به مشهد هستیم، ادامه داد: در این راستا تمام خدمات زیرساختی اعم از جانمایی سرویس های بهداشتی، دوش های حمام سیار و همچنین پاک‌سازی و نظافت در محورهای ۱۰کیلومتری منتهی به شهر مشهد انجام شده و تمام موکب‌ها فعال و به نحو مطلوبی ارایه خدمات در حال انجام است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد تصریح کرد: با توجه به اینکه تمامی شهروندان اشتیاق زیادی برای خدمات‌دهی به زائران دارند و این خدمات در ۲۰عنوان خدمت در حوزه خدمات عمومی و خدمات بهداشتی صورت می‌گیرد.

وی افزود: در داخل سطح شهر نیز تمام امکانات برای خدمات رسانی هرچه بهتر به کار گرفته شده و حدود۳۰۰ایستگاه صلواتی فعالیت خود را آغاز کرده است.

یعقوبی با بیان اینکه ایستگاه‌های استقبال از زائری که توسط شهرداری ایجاد شده در فاصله مناسب در حال ارایه خدمات است، گفت: ایستگاه صلواتی در میدان شهدا با ۵۰غرفه در حوزه آموزشی و درمانی فعال است.

وی خاطرنشان کرد: در قالب مشارکت‌های مردمی بیش از ۵۰۰ نفر تحت عنوان «پاکیاران حریم رضوی» در کنار پاکبانان شهرداری مشهد ارایه خدمات انجام می‌دهند.

کد خبر 394540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.