۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
نیازمند؛ آقای کلین شیت ایران

پیام نیازمند دروازبان سپاهان اصفهان با بسته نگه داشتن دروازه خود در بازی امروز برابر سایپا رکوردار کلین شیت لیگ برتر ایران شد.

به گزارش ایمنا، دقیقه ۶۸ بازی سپاهان و سایپا امروز، غوغای هواداران طلایی پوش نقش جهان و دوربین‌های صداوسیما که لبخند کوتاه سنگربان ۲۴ ساله سپاهان را از قلم ننداختند تا نوید بخش ثبت رکوردی جدید در فوتبال ایران باشند. پیام نیازمند بر رکورد ۸۷۲ دقیقه‌ای سید حسین حسینی غلبه کرد تا نام خود را در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران جاودانه سازد.

پیش از این دیدار سید حسین حسینی که در فصل هفدهم بعد از شکست آبی پوشان تهران مقابل پرسپولیس در هفته دهم، دروازه‌ی خود را تا دقیقه ۸۵ دیدار برابر همین سایپا در هفته نوزدهم بسته نگه داشت تا رکوردی که سالیان دراز بهرام مودت با خود یدک می‌کشید را تصاحب کند. به نظر می‌رسید حالا حالاها کسی نتواند تاریخ سازی حسینی را تکرار کند اما نیازمند خیلی زود و تنها دو فصل بعد موفق به تکرار این مهم شد و از ۸۷۲ دقیقه کلین شیت وی گذشت.

پیام نیازمند، پس از نبرد حساس طلایی پوشان در فصل گذشته در هفته بیست و نهم برابر پدیده در مشهد که از روی نقطه پنالتی تسلیم شد، تاکنون گلی را دریافت نکرده‌است. او در بازی امروز نیز موفق شد تا کلین شیت هشتم این فصل را همراه با خط دفاعی سپاهان به انجام برساند تا با ۸۹۵ دقیقه گل نخوردن، رکوردار ایران باشد.

پیام نیازمند متولد فرودین ماه ۷۴ در کرج است و تمام رده‌های سنی از نوجوانان تا بزرگسالان برای پیکان به میدان رفته‌است. سال ۹۵ جای رحمان احمدی در دروازه پیکان در اختیار گرفت و خردادماه  به عنوان۹۷ اولین خرید امیرقلعه نوعی راهی اصفهان شد. نیازمند درجام ملت‌های سال گذشته با نظر کارلوس کیروش به اردوی تیم‌ ملی دعوت شد و در دو دیدار اخیر نیز موفق به جلب اعتماد ویلموتس شد. اگرچه تاکنون هیچ بازی ملی در کارنامه او به ثبت نرسیده اما آینده روشنی را برای او می‌توان متصور بود. لبخند شیرین نیازمند امروز در اصفهان، شاید یک پیام روشن از طرف این پسر کم حاشیه و بااخلاق به فوتبال دوستان برای ظهور یک پدیده تمام عیار در سنگربانی دروازه‌های فوتبال ایران بود. حالا او زنگ خطر تصاحب پیراهن شماره‌ی یک تیم ملی برای رقبای خود در این پست به صدا درآورد. البته باید توجه داشت که نباید هنوز هم این رکورد را شش دانگ برای نیازمند دانست، زیرا رشید مظاهری دروازبان تراکتور با ۶۳۰ دقیقه گل نخوردن سایه به سایه گلر سپاهان را تعقیب می‌کند.

کد خبر 394533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.