پرسپولیس شاهین شهرداری بوشهر را گلباران کرد

پرسپولیس تهران با پنج گل شاهین شهرداری بوشهر را گلباران کرد.

به گزارش ایمنا، در این دیدار که به میزبانی استادیوم شهید نادر مهدوی بوشهر و در حضور نزدیک به ۱۵هزار تماشاگر برگزار شد پرسپولیس با نتیجه ۵ بر صفر از سد میزبان خود گذشت.                          

علی علیپور در این دیدار با زدن سه گل هت‌تریک کرد، شجاع خلیل زاده و وحید امیری نیز هر کدام یک گل برای تیم پرسپولیس به ثمر رساندند.

ترکیب تیم شاهین شهرداری بوشهر: ماکسیم کویلیتایا، مرتضی غلامعلی ‌تبار، محمدصادق بارانی، میلاد صارمی، امیرحسین موسی ‌زاده، دانیال مومنی (دقیقه ۳۳، سلمان بحرانی)، حسین مالکی، حسن

نجفی، بهروز نوروزی ‌فرد، بهمن سالاری، ابوذر صفرزاده

سرمربی: مهدی کریمیان

ترکیب تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد نادری، محمد انصاری، مهدی شیری، محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، علی علیپور، مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه

سرمربی: گابریل کالدرون

قضاوت این دیدار را بیژن حیدری به همراه کمک‌های خود سعید قاسمی و فرهاد مروجی برعهده داشت.

در این دیدار امیرحسین موسی زاده از شاهین و محمد احمدزاده از پرسپولیس با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شدند.

از نکات قابل توجه این بازی می‌توان به شعار اعتراضی هواداران شاهین بوشهر اشاره کرد که خواهان انصراف شورا و شهرداری از تیم‌داری در لیگ برتر شدند.

آنان معتقدند نحوه تیم‌داری این مجموعه عامل اصلی در ناکامی‌های تیم شاهین است.

نصب چند بنر در حمایت از بازیکن پرسپولیس مهدی ترابی به دلیل به نمایش گذاشتن شعار (حمایت از ولایت=تنها راه نجات کشور) روی پیراهنش در جریان بازی هفته گذشته با پیکان از دیگر حواشی این دیدار بود.

پرسپولیس تهران با این برد ۱۵ امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد و تیم شاهین بوشهر نیز با این شکست همچنان با یک امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتبال کشور باقی ماند.

بر اساس گزارش ایرنا، در هفته نهم بازی‌ها تیم شاهین بوشهر به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود و پرسپولیس نیز با ماشین‌سازی تبریز دیدار می‌کند.

کد خبر 394524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.