قلعه نویی: اتاق فکری تشکیل داده اند تا به من فحاشی شود!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فحاشی ها برنامه ریزی شده از طرف یک اتاق فکر است. قبل از مسابقه اعلام می کنند که از کدام سکو به من بی احترامی شود و دقیقاً همین اتفاقات می افتد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سایپا در چهار چوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال، اظهارکرد: امروز در فوتبال جریمه شدیم وقتی با فوتبال زیبا نتوانستیم نتیجه بگیریم. در نیمه دوم بدون پیام نیازمند می توانستیم کلین شیت کنیم. از نوع بازی تیمم به خصوص در نیمه دوم راضی هستم. امروز یکی از بهترین روزهای دوازه بان سایپا بود. فکر میکنم پنالتی صد در صد ما گرفته نشد. سپاهان راه افتاده، اما بیرون از زمین اتفاقات خوبی نمی افتد.

وی ادامه داد: نیازمند یکی از دوازه بان های خوب تاریخ ایران است. به هرجایی برسد حقش است. به تنها چیزی که فکر نمی کردم از ابتدای فصل، کیلین شیت بود. امروز موقعیت های عجیب و غریبی تبدیل به گل نمی شد. امروز اتفاق خوبی برای سپاهان و نیازمند افتاد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با فحاشی هایی که در برخی ورزشگاه نسبت به وی در حال ادامه دار شدن است، تصریح کرد: این اتفاقات و فحاشی ها برنامه ریزی شده از طرف یک اتاق فکر است. این اتاق فکر که بیرون از فدراسیون است موجب اتفاقات این چنینی است. خدا شاهد است قبل از مسابقه اعلام می کنند که از کدام سکو به من بی احترامی شود و دقیقاً همین اتفاقات می افتد. از هواداران ممنونم و امیدوارم سکوهای پائین ورزشگاه در آینده پر شود.

کد خبر 394520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.