برگزاری مسابقات کشوری کاراته بانوان سبک "سایتوها شیتوریو" در اصفهان

مسابقات قهرمانی کشور سایتوها شیتوریو فردا به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و نفرات برتر به مسابقات کاپ جهانی همین رشته اعزام می شوند.

فهیمه عیدی منش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با میزبانی اصفهان از بیستمین دوره مسابقان سبک سایتوها شیتوریو بانوان کشور، اظهار کرد: بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور بانوان سبک سایتوها شیتوریو به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود. زمان برگزاری این مسابقه فردا ۳آبان است و مکان برگزاری آن نیز ورزشگاه کوثر واقع در شهرک کوثر خواهد بود.

وی ادامه داد: در این تورنومنت بالغ بر ۱۸۰ ورزشکار از ۸ استان کشور شامل اصفهان، کردستان، لرستان، هرمزگان، گیلان، تهران، کرمان و فارس حضور دارند و در تمامی رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و رده‌های کمربندی مشکی و رنگی به طور مجزا برگزار می‌شود. من و خانم الهام خداپرست به عنوان دو داور آسیایی از استان اصفهان در این مسابقات به قضاوت خواهیم پرداخت. 

مسئول برگزاری مسابقات پیرامون امتیازات برترین‌های این مسابقات، خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها سبکی است و احکامی که به برگزیدگان این مسابقات اهدا می‌شود قابل ارائه به دانشگاه‌ها یا سایر مراکز ارائه دهنده تخفیف به قهرمانان ورزشی است.

عبدی منش اضافه کرد: فردا علاوه بر نفرات برتر، افراد مستعد شناسایی و برای شرکت در تیم حاضر در کاپ جهانی این رشته که چند ماه دیگر به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود، دعوت شوند. در اردو، منتخبین دوره قبلی قهرمانی کشور حاضر هستند و پس از پایان اردوها، اسامی نفرات اصلی برای اعزام به مسابقات جهانی اعلام می شود.

کد خبر 394438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.