قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری در مسابقات کارگری استان اصفهان

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اصفهان گفت: حضور در میادین وررزشی باعث می شود کارایی کارمندان در اداره بیشتر شود و با روحیه ای بهتر به کار خود ادامه دهند.

محمد پاک روان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری اصفهان در مسابقات کارگری استان اصفهان، اظهار کرد: این مسابقات در رشته بسکتبال با حضور هفت تیم در باشگاه کارگران اصفهان قرعه کشی شد که تیم ها به دو گروه تقسیم شدند. در مرحله اول بایک باخت به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی راه یافتیم و به ذوب آهن برخورد کردیم که با شکست دادن این تیم به فینال مسابقات رسیدیم.

وی افزود: در دیدار فینال مجددا به تیم فولاد مبارکه سپاهان خوردیم که درنیمه اول بازی غفلت بازیکنان موجب شد ۲۰ امتیاز از حریف عقب بمانیم، اما در کوارتر سوم با تغییر بازیکنان و تاکتیک، موفق شدیم ۱۰ امتیاز را جبران کنیم و نهایتا در کوارتر چهارم بازی را به تساوی بکشانیم. در وقت اضافه با تلاش بازیکنان تیم فولاد مبارکه سپاهان را شکست دادیم و توانستیم قهرمان این دوره از مسابقات شویم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اصفهان با بیان اینکه تیم دیر بسته شد، خاطر نشان کرد: بازیکنان از پرسنل خود شهرداری بودند و درگیر کارهای شهری بودند که به همین علت فرصت کمی برای تمرین داشتیم. این تیم با تلاشی که در حوزه ورزشی شهرداری داشت شکل گرفت باوجود زمان کم برای تمرین وارد مسابقات شدیم.

پاک روان در خصوص مسابقات کارگری کشور، تصریح کرد: به عنوان نماینده استان اصفهان در مسابقات کشوری شرکت می کنیم. زمان تمرینات در صورت نیاز از تیم های دیگر چند بازیکن جذب می کنیم تا برای مسابقات کشوری آماده شویم.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این مسابقات تحرک و شادابی نیروهای اداری است، تاکید کرد: اعتقاد دارم تمام بازیکنانی که برای تیم انتخاب می شوند باید از کارمندان باشند اما باتوجه به قانونی که وجود دارد تنها افرادی می توانند وارد تیم شوند که دفترچه تامین اجتماعی داشته باشند. به نظر من مسئولان باید چاره ای بیندیشند که افراد با نامه یا ابلاغ کارگزینی نیز بتوانند در این مسابقات شرکت کنند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اصفهان در رابطه با اقدام شهرداری برای حضور در مسابقات ورزشی، گفت: این اقدام شهرداری فوق العاده بود. افرادی را برای تیم ها انتخاب کردند که در قسمت های مختلف اداری مشغول به کار هستند، حضور در میادین وررزشی باعث شده کارایی کارمندان در اداره بیشتر شود و با روحیه ای بهتر به کار خود ادامه دهند.

پاک روان ادامه داد: شب فینال مسئولان زیادی از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری اصفهان آمده بودند که بازی جذابی را مشاهده کردند و همین موضوع باعث شادابی آن ها شد و فکر می کنم موجب شود تمایل بیشتری به فعالیت در حوزه ورزش پیدا کنند.

کد خبر 394430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.