اعتبار ۴ میلیارد تومانی برای احداث ساختمان مدیریت بحران اصفهان

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: مراحل سفت‌کاری ساختمان مدیریت بحران شهر اصفهان که برای تکمیل آن، در بودجه ۹۸ چهار میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده، در حال انجام است.

علی اصغر شاطوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ساختمان مدیریت بحران اصفهان در ضلع غربی باغ فدک در مجاورت خیابان نخل در حال احداث است، اظهار کرد: اعتبار این پروژه برای مرحله سفت کاری ۶۵۰ میلیون تومان است و در بودجه ۹۸ برای تکمیل آن چهار میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده است. با توجه به اینکه این ساختمان باید در زمان بحران به فرودگاه، معابر اصلی و شاهراه‌های ورودی اصفهان دسترسی داشته باشد، تصمیم گرفته شد در این نقطه از باغ فدک ساخته شود.

وی با اشاره به اتمام مراحل سفت کاری ساختمان مدیریت بحران اصفهان، ابراز امیدواری کرد: امسال قرارداد نازک‌کاری را منعقد کرده و طرح به اتمام برسد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان ادامه داد: در زمان بحران همه افرادی که در تصمیم‌گیری برای شهر مشارکت دارند، در این مکان مستقر می‌شوند و از این مکان تمام موضوعات شهری در زمان بحران مدیریت می‌شود، زیرا تجهیزاتی که در این ساختمان نصب خواهد شد به گونه‌ای است که امکان ارتباط با نقاط مختلف را فراهم می‌کند.

شاطوری با اشاره به وضع پیاده‌روهای خیابان پوریای ولی، اضافه کرد: متاسفانه پیاده‌روهای این خیابان وضعیت مناسبی ندارد که دلیل آن هم دریافت مجوزهای حفاری شرکت‌های خدمات‌رسان برای ارائه خدمات است.

وی گفت: شهرداری منطقه هفت به دلیل نوسازی خیابان پوریای ولی، امکان صدور مجوز انجام حفاری در محور این خیابان برای شرکت‌های خدمات‌رسان را نداشت از این‌رو مجوزهای لازم برای حفاری در قسمت پیاده‌روهای خیابان را صادر کرد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از هزینه‌های اضافی تصمیم گرفته شد تا زمان اتمام فعالیت شرکت‌های خدمات‌رسان، بازسازی و نوسازی پیاده‌روهای خیابان پوریای ولی به تعویق افتد.

شاطوری افزود: پیگیر اتمام فعالیت شرکت‌های خدمات‌رسان در خیابان پوریای ولی هستیم تا تمهیدات بازسازی و پیاده‌روسازی این خیابان انجام شود.

کد خبر 394420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.