صادقی مربی با اخلاقی است و مثل برخی ها نیست!/ سایپا شگفتی ساز است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هر بازی برای ما حکم فینال دارد و می خواهیم بهترین نتیجه را در این بازی کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا در چهار چوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال با تبریک روز سپاهان، اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم به اهداف تیم سپاهان و طرفداران این تیم برسیم و امیدوارم در جایگاهی که هستم برای سپاهان کار مفیدی انجام دهم.
وی افزود: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. باید به همه تیم ها احترام بگذاریم به مخصوص تیم جوانی مانند سایپا. صادقی مربی با اخلاقی است و مانند برخی از مربیان نیست. ما دنبال چند هدف هستیم 
ابتدا گل نخوریم و سپس گل بزنیم ونتیجه خوبی را کسب کنیم.

 قلعه نویی ادامه داد: سایپا تیم شگفتی سازی است. امیدوارم در بازی بعد با حضور تماشاگران بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم و توقع من از تماشاگران سپاهان این است که از  سپاهان حمایت های لازم را انجام بدهند. بازیکنان تیم توقع دارن که تماشاگران در ورزشگاه حضور داشته باشند. گاهی از بازیکنان سوال می‌کنند چرا تماشاگران در ورزشگاه برای تشویق سپاهان حاضر نیستند؟ امیدوارم هواداران پر رنگ باشد.

وی در رابطه با محرومیت مهدی کیانی، افزود : ما بازیکنان خوبی خریداری کردیم و بازیکنان جایگزین خوبی را کسب کردیم و از نظرمن کیانی باید به تیم ملی دعوت شود چون کیانی یک بازیکن وزنی و فنی است. تیم سایپا یک تیم بهاری و شگفتی ساز است.


سر مربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: ابراهیم صادقی نماد تیم سایپا را دارد و ما بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت و باید با انگیزه بیشتر ودوندگی بالاتر نتیجه خوبی را کسب کنیم.

کد خبر 394411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.