توزیع ۱۰ هزار جلد کتاب آموزش شهروندی بین دانش‌آموزان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از تولید بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب آموزش شهروندی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برای عرضه به دانش آموزان کرجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا رحیمی در همایش ملی "شهر پیوند" با بیان اینکه مدیریت شهری کرج در راستای توسعه رویدادهای آموزشی در شهر تلاش می کند، اظهار کرد: رویداد "شهر پیوند" پیوندی میان مدیریت شهری و آموزش و پرورش است و در صدد هستیم با اجرای آن میزان سطح آگاهی شهروندی را افزایش دهیم.

وی آموزش را تنها کلید توسعه جامعه عنوان کرد و گفت: افزایش آگاهی جامعه موجب کاهش معضلات فرهنگی، اجتماعی و... می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج یکی از مزایای افزایش سطح آگاهی جامعه را کاهش هزینه های معنوی مدیریت شهری دانست و افزود: تاثیرات روانی این موضوع در خانواده ها بسیار مشخص است.

وی با بیان اینکه برخی  آسیب های فرهنگی و اجتماعی که در کشور بروز می دهد به دلیل نبود آگاهی کافی در جامعه است، گفت: باید بتوانیم در این راستا اقدامات مطلوبی انجام دهیم‌.

رحیمی از چاپ بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب آموزش شهروندی خبر داد و خاطرنشان کرد: این کتاب ها به همت مدیریت شهری کرج و آموزش و پرورش استان البرز تولید و مهیا برای عرضه به دانش آموزان شده است.

کد خبر 394396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.