سلام بر ٤تایی‌ها

سیصد و بیست و پنجمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "بودجه ٤٥ میلیاردی جایگاه آبرومند می خواهد" عنوان اصلی این رسانه است که به بررسی وضعیت و جایگاه ذوب آهن در لیگ پرداخته است.

در قسمتی از این گزارش آمده است: تیم فوتبال ذوب‌آهن با وجود انجام هزینه‌ای خوب، هنوز نتوانسته شرایطی مناسب در جدول لیگ نوزدهم پیدا کند. ذوب‌آهن به نسبت تیم‌هایی مثل شاهین بوشهر، گل گهر، نفت مسجد سلیمان، نساجی، پارس جنوبی و حتی سایپا و پدیده قراردادهای سنگین‌تری بسته و شاید در خوش‌بینانه‌ترین حالت دو برابر این باشگاه‌های رقیب هزینه کرده است . به راحتی می‌شد با رقم مجموع پنج میلیارد تومانی دو بازیکن نیجریه‌ای ضعیف و بی کیفیت امکان خرید ۴ بازیکن جوان و آینده دار را پیدا کرد تا حداقل امروز هواداران ذوب‌آهن دلشان نسوزد که پولشان را در چاه ریخته‌اند.

وقتی باشگاهی برای بستن یک تیم فوتبال ۴۵ میلیارد تومان هزینه می‌کند حداقل انتظار از این تیم باید قرار گرفتن در بین شش تیم ابتدایی جدول لیگ باشد و اگر ذوب‌آهنی‌ها نتوانند به این سکوها نزدیک شوند همان بهتر که پول عرق ریزی و تلاش کارگران کارخانه ذوب‌آهن نصیب جوانان اصفهانی شود که دلشان را به فوتبال خوش کرده‌اند نه بازیکنان خارجی و مهره‌های بی کیفیتی که هر چقدر در مبلغ قرارداد و ادعا از بقیه جلوتر هستند در مقابل فوتبالشان به درد بازی در محلات هم نمی‌خورد. 

"سلام بر ٤تایی‌ها" دیگر عنوان این رسانه است که به دیدار هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بین دو تیم سپاهان و سایپا اشاره دارد. سایپایی ها در حالی به مصاف زردپوشان اصفهانی می روند که هفته گذشته با چهار گل شکست خورده و با حالی بد به نقش جهان می آیند.

"یعنی این بار می برند؟" عنوان پایانی صفحه اول این رسانه است که به دیدار فردا ذوب آهن و پیکان در ورزشگاه شهر قدس اشاره دارد.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 394387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.