سپاهان- سایپا/ پذیرایی از بحران‌زده‌ها در نقش جهان

تیم فوتبال سپاهان فردا در ورزشگاه نقش جهان میزبان سایپا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر، فردا از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه تیم‌های سپاهان و سایپا در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و سایپاa

شنبه، ۳ آبان، ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه

پخش زنده: شبکه اصفهان

ورزشگاه: نقش جهان

داور: علی صفایی

سپاهان:

شاگردان امیر قلعه نویی پس از وقفه ایجاد شده در لیگ بخاطر بازی‌های ملی به مصاف گل گهر سیرجان رفتند و دست پر و با ۳ امتیاز به اصفهان بازگشتند. سپاهان اما برای ادامه صدرنشینی خود این هفته در خانه میزبان سایپا است، تیمی که سپاهانی‌ها فصل گذشته از آن خاطرات خوبی دارند و دو برد پر گل را در بازی‌های رفت و برگشت برابر آنها جشن گرفتند.

سپاهان در این دیدار کاپیتان و بازیکن کلیدی خود یعنی مهدی کیانی را در اختیار ندارد و باید دید امیر قلعه نویی از حامد بحیرایی به جای او استفاده می‌کند یا محمد کریمی. البته ولادیمیر کومان می‌تواند گزینه اصلی سرمربی سپاهان برای حضور در خط هافبک در کنار نورافکن و شهباززاده باشد اما میزان مصدومیت کومان هنوز مشخص نیست و حضورش در دیدار با سایپا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. به غیر از کیانی، محمد ایران پوریان، علیرضا نقی زاده و محسن مسلمان نیز غایبان قطعی سپاهان در این دیدار خواهند بود که دلیل غیبت همه آنها مصدومیت است.

برای سپاهانی‌ها و بخصوص پیام نیازمند، دروازه‌بان این تیم، دیدار با سایپا یک دیدار ویژه به حساب می‌آید زیرا در صورت بسته ماندن دروازه سپاهان تا دقیقه ۶۷، رکورد گل نخوردن یا همان کلین شیت متوالی تاریخ لیگ برتر شکسته می‌شود. هم اکنون این رکورد در اختیار حسین حسینی، دروازه بان استقلال است که فصل گذشته ۸۷۳ دقیقه متوالی دروازه‌اش را بسته نگه داشت. پیام نیازمند در ۷ دیدار این فصل گلی دریافت نکرده است و با احتساب دو بازی پایانی فصل قبل، در مجموع ۸۰۵ دقیقه است که در لیگ برتر گلی نخورده است.

سایپا:

سایپا با سرمربی جوان خود یعنی ابراهیم صادقی فصل را پر فراز و نشیب آغاز کرد. نارنجی پوشان در حالی که تا هفته سوم با ۷ امتیاز جزو تیم‌های بالانشین جدول بودند اما از هفته چهارم همه بازی‌ها را باختند تا با ۴ شکست متوالی برای بازی با سپاهان به نقش جهان بیایند.

سایپا که هفته گذشته نیز در ورزشگاه خانگی خود با ۴ گل مغلوب استقلال شد تا شاگردان استراماچونی به چهارمین برد متوالی خود در لیگ و جام حذفی برسند، در شرایط کاملاً بحرانی قرار دارد و در این شرایط باید به مصاف صدرنشین لیگ برود که طبعاً شرایط روحی متفاوتی را تجربه می‌کند.

شاگردان ابراهیم صادقی از لحاظ گل زده پنجمین تیم برتر لیگ هستند اما بدترین آمار را گل خورده داشته‌اند. سایپا البته در ۳ بازی گذشته خود در گلزنی ناموفق بوده است و در مجموع ۶ گل در این ۳ بازی خورده است. بازی برابر سپاهان صدرنشین اما می‌تواند انگیزه دوچندانی به شاگردان صادقی دهد که به ناکامی‌های هفته‌های اخیرشان پایان دهند.

یکی از مشخصه‌های این فصل تیم سایپا، جوانی بازیکنان این تیم است و در بین بازیکنان اصلی این تیم شاید تنها بتوان روزبه شاه علی دوست را بازیکن با تجربه این تیم قلمداد کرد.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، عزت الله پورقاز، گئورگی گولسیانی، سعید آقایی، امید نورافکن، محمد کریمی، سجاد شهباززاده، محمد محبی، محمدرضا حسینی و کی‌روس استنلی سوارز

ترکیب احتمالی سایپا:

احمد گوهری، طاها شریعتی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری، سید ابوالفضل جلالی، عارف حاجی‌عیدی، روزبه شاه‌علی‌دوست، امیرحسین حسین‌زاده، معین عباسیان محمدرضا سلیمانی و محمد شریفی

کد خبر 394382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.