ماهیگیری روی نوار ساحلی/ شکار در آزادی

بعد از ظهر فردا (جمعه) مسابقات لیگ برتر دوباره از سر گرفته می‌شود و مدعیان باید به مصاف تیم‌های میان جدولی ‌و ته جدولی بروند تا روند شکل گیری جدول ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازی‌های روز جمعه لیگ برتر، مصاف سرخابی ها با پارس جنوبی و شاهین و قهرمانی ووشو ایران در چین مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز- دوم آبان ماه- بود.

"گل" با عنوان "استقلال و برد پنجم" از جدال مهم استقلال مقابل پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی نوشت، مصافی که استقلالی‌ها با پیروزی در آن می‌توانند روند رویایی خود را ادامه دهند.

"ماهیگیری روی نوار ساحلی" عنوان اول "هدف" است، عنوانی که به مصاف تیم ته جدولی و پرسپولیس اشاره دارد، مصافی که پرسپولیس با پیروزی در آن می‌تواند به دستیابی رده‌های بالاتر جدول فکر کند و از طرفی شاهین به دنبال خروج از بحران است.

"دشتی به خاطر داریوش بخشیده شد" عنوان مهم "خبر ورزشی" است که خبر از بخشش بازیکنی می‌دهد که چندی پیش توسط سرمربی استقلال محروم شده بود و حالا با مصدومیت شجاعیان به ترکیب برگشته است.

"ایران ورزشی" خبر از نیمکت نشینی جونیور براندئو در بازی با شاهین می‌دهد و با عنوان "روستایی ترابی یا عالیشاه کدام یک جای جونیور بازی می‌کند" از تغییرات ترکیب پرسپولیس نوشت.

"شوت" عنوان "قهرمانی ایران در سرزمین ووشو" را به عنوان تیتر اول خود برگزیده است که خبر از قهرمانی تیم ملی ووشو ایران در مسابقات جهانی چین می‌دهد.

"ابرار ورزشی" با عنوان "لیگ برتر والیبال ۱۲ تیمی شد" خبر از انصراف خاتم اردکان از لیگ برتر والیبال داد، لیگی که پویا بودن آن به تیم ملی کمک می‌کند و رکود آن فقط ستاره‌های والیبال را به کشورهای دیگر می‌فرستد.

"رقص بند به ساز پرسپولیس" عنوان اول" پیروزی" است که به مصاف این تیم با شاهین اشاره دارد، مسابقه‌ای که خیلی نیز آن را روز طلسم شکنی مهاجمان می‌دانند.

کد خبر 394370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.