راه مدعی شدن پرسپولیس از بوشهر می‌گذرد

تیم فوتبال شاهین شهرداری و پرسپولیس فردا (جمعه) به مصاف یکدیگر می روند که تا به حال هیچکدام موفق به ثبت کلین شیت در مقابل یکدیگر نشده‌اند.

به گزارش ایمنا، روز جمعه تیم‌های پرسپولیس تهران و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۱۶:۴۵ در ورشگاه شهید مهدوی بوشهر مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. شاهینی‌ها که همچنان در بلاتکلیفی انتخاب جانشین برای ویسی به سر می‌برند و با یک امتیاز از ۷ دیدار قبلی خود به انتهای جدول تکیه زده‌اند، در بازی فردا قصد دارند تا با نتیجه‌گیری برابر این رقیب قدرتمند امید به روزهای بهتر را در خود تقویت کنند.

شاگردان کالدرون نیز پس از دوشکست متوالی مقابل سپاهان و پدیده، پیکان را شکست دادند تا نشان دهند هنوز هم می‌توانند از مدعیان جدی این فصل باشند و حالا در ایستگاه هشتم باید در بوشهر از سد شاهین شهرداری این شهر بگذرند.

سرخپوشان در این دیدار مهدی عبدی و فرشاد احمدزاده را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت. همچنین کمال کامیابی نیا هافبک پرسپولیس که هنوز از بند مصدومیت رهایی نیافته‌است، قادر به همراهی تیم اش در مسابقه روز جمعه نخواهد بود. آن سوی میدان  نیز نام محسن فیاض بخش در میان اسامی محرومان هفته هفتم به چشم می‌خورد.

شاهین گربه سیاه پرسپولیس

دو تیم پرسپولیس و شاهین شهرداری بوشهر تاکنون شش بار در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سه برد برای قرمزهای پایتخت و دو پیروزی برای شاهین ثبت شده‌ و یک دیدار با تقسیم امتیازات میان دو تیم به پایان رسیده‌است. جالب این جا است که از سه بازی که این دو تیم در بوشهر مقابل هم قرارگرفته‌اند دو بار با برد شاهینی‌ها همراه بوده و حتی یکبار حریف سرسخت خود را در این شهر چهارتایی کرده‌اند و تنها یک مرتبه پرسپولیس موفق به پیروزی در خانه باشگاه بوشهری شده‌است.

نکته قابل توجه دیگر این مسابقه، دیدارهایی است که معمولا پر گل از آب در آمده‌اند و چهار گل میانگین گل در هربازی را نشان می‌دهد و تاکنون هیچ کدام از تیم های پرسپولیس و شاهین موفق به ثبت کلین شیت مقابل یکدیگر نشده اند.

بهترین پیروزی هر دو تیم به لیگ‌های نهم و یازدهم برمی گردد که به ترتیب شاهین و سپس پرسپولیس موفق شدند نتیجه چهار بر یک را بر اسکوبورد استادیوم خانگی شان نقش بزنند.

کد خبر 394367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.