تکمیل نیروگاه زباله‌سوز، اولویت شهرداری ساری

شهردار ساری گفت: پروژه نیروگاه زباله‌سوز جزو پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری است و انتظار داریم با تسریع اجرای عملیات در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسد.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی با تاکید بر اینکه مباحث مالی و حقوقی نباید مانع پیشرفت کارهای عمرانی پروژه حداث نیرگاه زباله‌سوز شود اظهار کرد: با توجه به اهمیت این پروژه و ضرورت پیشبرد آن در ابعاد مختلف کارشناسان مالی و حقوقی باید مشکلات را بررسی و رفع کنند تا هیچ مانعی بر سر راه بهره‌برداری از این طرح باقی نماند.

وی افزود: پروژه نیروگاه زباله‌سوز جزو پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری است و انتظار داریم با تسریع اجرای عملیات در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسد.

شهردار ساری ادامه داد: در گذشته اقداماتی برای ساخت نیروگاه زباله‌سوز انجام شده است، اما در حال حاضر عزم مدیریت شهری بر اتمام کار تا حصول نتیجه است و لازم است در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نشود.

رجبی به تامین بخشی از بودجه‌های پروژه نیروگاه زباله سوز اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده بودجه‌های ملی برای این پروژه مصوب شده و باید پرداخت شود و در مقابل شهرداری و پیمانکاران هم متعهد می‌شوند که کار را طبق برنامه زمانبندی شده پیش ببرند.

وی با بیان اینکه باید قبل از برودت دمای هوا و بارش باران بخش‌های مهم پروژه انجام شود، تاکید کرد: باید جلسات منظم برای پیشرفت عملیات اجرایی و ارایه گزارش و هماهنگی بخش‌های مختلف برگزار شود؛ معاونت فنی هم باید هر روز پیشرفت مراحل مختلف پروژه را بررسی کند.

کد خبر 394364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.