پیشرفت ۳۲درصدی پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف‌جهان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از پیشرفت ۳۲ درصدی پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف جهان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴۵ درصد امور اجرایی خاکبرداری پروژه انجام شده و ۴۰ درصد بتن ریزی‌ها صورت گرفته است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف‌جهان تاکنون ۳۲درصد پیشرفت داشته و البته حدود چهار درصد به دلیل معارضات ملکی از برنامه زمان‌بندی انحراف دارد که در اسرع وقت جبران خواهد شد.

وی پیشرفت این پروژه به لحاظ برنامه را ۳۶.۲ درصد عنوان کرد و گفت: بیش از ۵۰ درصد اجرای پروژه پل‌سازی است که در حال حاضر ۴۵ درصد امور اجرایی خاکبرداری پروژه انجام شده و ۴۰ درصد بتن‌ریزی‌ها صورت گرفته است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: ۲۶ درصد پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف جهان مباحث زیرسازی است و تاکنون ۶۹۰ متر از معابر اصلی پروژه آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه برای احداث این پروژه ۱۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود: پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف‌جهان شامل پنج پل می‌شود که طول پل اول ۴۹۵ متر و طول پل‌های دوم، سوم و چهارم ۵۰۰ متر و طول پل پنجم ۱۳۰ متر است.

مظفر با بیان اینکه مساحت پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف‌جهان ۲۶۰ هزار مترمربع است، گفت: عرض کل پل نیز در سه تیپ ۱۸، ۱۶ و ۱۴.۲ متر خواهد بود.   

وی تصریح کرد: پروژه مجموعه پل‌های تقاطع غیر همسطح نصف جهان دارای یک هزار و ۴۰۰ متر مسیر کندرو همچنین دارای ۵۳ هزار مترمربع فضای سبز و ۱۵۳ هزار مترمربع مساحت آسفالت است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه اجرای این طرح نیاز به ۱۷ هکتار آزادسازی دارد، عنوان کرد: هزینه اجرایی پروژه مجموعه پل‌های تقاطع غیر همسطح نصف جهان ۹۸۰ میلیارد ریال و هزینه آزادسازی این طرح ۲۴۰ میلیارد ریال برآورد شده که در مجموع تمامی هزینه‌های این طرح یک هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال خواهد بود.

کد خبر 394356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.