حمایت مدیریت شهری گلشن از فعالان صنعت گلخانه‌ای

شهردار گلشن گفت: با تاکید بر لزوم حمایت مدیریت شهری از فعالان صنعت گلخانه‌ای، گفت: بیش از یک چهارم جمعیت شهر گلشن در زمینه ساخت تجهیزات گلخانه‌ای فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از دهاقان، حسنعلی رضایی، امروز(پنجشنبه) در آیین افتتاح کلاس آموزشی "گلخانه‌سازی از صفر تا صد" که با همکاری شهرداری گلشن و اداره آموزش فنی‌وحرفه ای دهاقان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۴۰ کارگاه سازه‌های گلخانه‌ای در این شهر مشغول فعالیت است که زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه گلخانه‌های گلشن از برندهای معتبر ملی برای صادرات محصولات است، تصریح کرد: این گلخانه‌ها باکیفیتی که دارد محصولات مرغوبی تولید می‌کند و به عنوان یکی از برندهای صادراتی به بعضی کشورها از جمله هلند شناخته می‌شود.

شهردار گلشن خاطرنشان کرد: کیفیت محصولات گلخانه‌ای و سازه‌های ایجاد شده توسط استادکاران دهاقان این شهر را به عنوان مهد سازه‌های گلخانه‌ای کشور تبدیل کرده است.

رضایی تاکید کرد: حمایت‌های مسئولان و کاستن از موانع تولید محصولات گلخانه‌ای، نقش موثری در حفظ جایگاه دهاقان در عرصه تولید این محصولات و سازه‌های آن دارد.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از فعالیت‌های گلخانه‌ای شهرستان دهاقان در شهر گلشن انجام می‌شود، اضافه کرد: طبق آمار موجود نیمی از گلخانه‌های کشور و حتی کشورهایی از جمله تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان و عراق توسط گلشنی‌ها ساخته شده است.

شهردار گلشن با تاکید بر لزوم حمایت مدیریت شهری از فعالان صنعت گلخانه‌ای، گفت: بیش از یک چهارم جمعیت شهر گلشن در زمینه ساخت تجهیزات گلخانه‌ای فعالیت می‌کنند.

کد خبر 394353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.