مطالبات پیمانکاران شهرداری فردیس پرداخت می‌شود

سرپرست شهرداری فردیس با اشاره به نبود امکان پرداخت مطالبات پیمانکاران پروژه‌های عمرانی سال‌های ۹۶ و ۹۷ این شهر گفت: لایحه افزایش اعتبار دیون پروژه‌های عمرانی به منظور رفع مشکلات پرداخت این مطالبات و تسریع در فرآیند اجرایی پروژه‌های شهری به شورای اسلامی شهر فردیس ارائه شده است.

مسعود نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه امکان پرداخت صورت وضعیت‌های اجرا شده توسط پیمانکاران پروژه‌های عمرانی در سال‌های ۹۶-۹۷ وجود نداشت، اظهار کرد: با توجه به اینکه ردیف اعتباری مربوط به این موضوع کفاف مطالبات پیمانکاران را نمی‌داد، لایحه‌ای مبنی بر پرداخت از محل مانده مازاد سال گذشته در بودجه سال جاری به شورای اسلامی شهر فردیس، ارائه شد.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی موجود و لزوم ادامه عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرداری، اضافه کرد: در صورت تصویب این لایحه در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس و سیر مراحل قانونی، مطالبات پیمانکاران پرداخت می‌شود.

سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه برای انجام هرچه سریع‌تر عملیات‌های عمرانی شهر باید از پیمانکاران حمایت شود، ابراز امیدواری کرد: امید است با افزایش ردیف اعتباری پروژه‌های عمرانی پیش‌بینی نشده بتوانیم اقدامات لازم را برای افزایش و ارتقای سطح کیفیت خدمات به همشهریان انجام دهیم.

نجفی تاکید کرد: کارکنان شهرداری فردیس در حوزه‌های عمران و خدمات شهری در راستای پیشرفت هرچه بیشتر پروژه‌های عمرانی و توسعه فضای سبز شهری از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

نجفی خاطرنشان کرد: براساس این لایحه حدود ۱۳۰ میلیارد ریال از دیون پیمانکاران پرداخت خواهد شد.

کد خبر 394348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.