جوانان با الگوگیری از شهدا برای تحقق گام دوم انقلاب گام بردارند

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: جوانان باید با الگو گرفتن از شهیدانی همچون شهید زرین برای تحقق گام دوم انقلاب حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مجتبی فدا شامگاه چهارشنبه در  یادواره سردار شهید عبدالرسول زرین و ۱۲۰۰شهید ورزشکار استان اصفهان اظهار کرد: هدف از برگزاری این برنامه وگرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس معرفی چهره‌های ناشناخته هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: دشمنان سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی خانواده‌ها کرده‌اند و اساس تلاش و  ظرفیت‌های خود را جهت از هم گسیختگی خانواده‌های متدین و اسلامی متمرکز کرده است. دومین سرمایه‌گذاری دشمن روی مراکز آموزشی ودانشگاه‌ها و مدارس کشور است و سومین سرمایه‌گذاری دشمن روی معرفی الگو برای جامعه است

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان ادامه داد: در استان اصفهان حدود ۲۳هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است و حدود ۱.۵ درصد شهدای دانش آموز ،روحانی و شهدای ورزشگار متعلق به اصفهان است؛ باتوجه به ظرفیت‌های ایجاد شده جوانان کشور به دنبال الگو می‌گردند و قطعاً شهید زرین و ۴۰۰ سردار شهید و ۲۳۰۰ هزار شهید اصفهان الگوهای مناسبی برای جوانان این کشور هستند.

سردار فدا خاطرنشان کرد:آمریکایی‌ها همیشه به دنبال وحشی گری و تجاورز  بودند یکی از سربازان خود را که در کشور عراق و افغانستان ۱۶۰ شلیک موفق داشته است به عنوان رکورد دار تک تیرنداز دنیا به جهان معرفی کردند، اما بنا به گفته شهید خرازی، شهید زرین بیش از سه هزار فرمانده عراقی را به درک واصل کرد، قطعاً این شهید می‌تواند به عنوان الگوی جوانان باشد تا بتوانند برای تحقق گام دوم انقلاب و ساختن تمدن اسلامی حرکت کنند.

کد خبر 394335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.