لزوم استفاده از زنان در مربیگری تیم‌های بانوان

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور یک مربی خانم در کنار بانوان ورزشکار را از لحاظ همدلی و ایجاد روحیه مناسب برای ورزشکاران، دارای اهمیت خاصی ارزیابی کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی زاد، در جلسه وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزشی، توانمندی های مربیان بانوان را مورد توجه قرار داد و از روسای فدراسیون ها خواست تا زمینه بکارگیری موثر مربیان بانوان را فراهم آورند.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، حضور مربی بانوان در کنار ورزشکاران را بسیار مهم برشمرد و اظهار داشت: حضور یک مربی خانم در کنار بانوان ورزشکار از لحاظ همدلی و ایجاد روحیه مناسب برای ورزشکار اهمیت خاصی دارد به همین دلیل باید حضور مربیان زن را در کنار  دختران ورزشکاران تقویت کنیم و حتی برای ورزش های جدید و نوظهور که از آقایان به عنوان مشاور استفاده می کنیم و مشکلی هم وجود نداشته، باید زمینه توانمندی بانوان مربی را به وجود آورده و فضا را برای همکاری موثر بانوان ایجاد کنیم.

فرهادی زاد بهره‌گیری از ظرفیت کمپ های آموزشی در کنار رویدادهای بین المللی را برای ارتقا توانمندی مربیان بانوان مورد توجه قرار داد و از روسای فدراسیون ها خواست که زمینه استفاده از این ظرفیت را برای بانوان به وجود آورند.

معاون ورزش بانوان همچنین خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی برای سرپرستان بانوان تیم های ورزشی در استان های کمتر برخوردار از سوی فدراسیون ها شد.

کد خبر 394310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.