بهره‌برداری به موقع از پروژه‌ها، هزینه‌ها را کاهش می‌دهد

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: هرچه پروژه‌های عمرانی شهر زودتر بهره‌برداری شود، در قیمت تمام شده پروژه‌ها و صرفه‌جویی هزینه‌ها بسیار تاثیرگذار است.

ایرج مظفر در حاشیه جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: درخصوص بررسی مشکلات پروژه های بزرگ عمرانی از جمله پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان بحث و تبادل نظر انجام شده است.

وی افزود: در جلسه امروز با هماهنگی‌های لازم برای تأمین اعتبار و برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان در سال ۹۹ انجام شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان را یک پروژه خاص و پیچیده عنوان کرد و افزود: با همت و اراده شهرداری برای تکمیل پروژه های نیمه تمام، این پروژه در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

وی گفت: در این جلسه روند پیشرفت‌ هر کدام از پروژه های حلقه حفاظتی شهر مورد بررسی قرار گرفت و مشکلات آن توسط مدیران اجرایی عنوان شد تا تصمیمات لازم در خصوص رفع گرفته شود.

مظفر ابراز امیدواری کرد: با برگزاری جلسات بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر، این پروژه‌ها در موعد مقرر و حتی زودتر از برنامه زمان‌بندی به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: هرچه پروژه‌های عمرانی شهر زودتر مورد بهره‌برداری قرار گیرد، در قیمت تمام شده پروژه‌ها و صرفه‌جویی هزینه‌ها بسیار تاثیرگذار است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان در ارتباط با آزادسازی محوطه کارخانه قند در مسیر حلقه حفاظتی شهر، گفت: در این باره توافق لازم با مسئولین کارخانه قند انجام شده و به زودی اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه آفتاب با اعتباری معادل ۶۰ میلیارد تومان و پروژه بلوار فرزانگان با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در حال احداث است، افزود: در حال حاضر پروژه بلوار فرزانگان ۶۲ درصد، تقاطع آفتاب ۵۴ درصد، نصف جهان ۳۲ درصد و مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان ۷۴.۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 394289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.