آغاز حرکتی نو برای ارتقاء خدمت رسانی به شهروندان 

شهردار اصفهان گفت: امضاء سند جامع تبادل اطلاعات و خدمات مکانی SDI آغاز حرکتی نو برای ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان است.  

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی ظهر امروز -چهارشنبه-یکم آبان ماه ۹۸ در مراسم امضاء سندجامع تبادل اطلاعات و خدمات مکانی SDI اظهار کرد: اصفهان همواره در زمینه‌های مختلف در بین کلانشهرهای کشور پیشگام بوده و در این زمینه نیز خوش درخشیده است.  

وی افزود: قطعاً ۱۱ گروهی که این تفاهم نامه را امضاء می کنند، قبل از این کارشناسی های لازم را انجام داده اند.  

شهردار اصفهان با بیان اینکه سند جامع تبادل اطلاعات و خدمات مکانی SDI ایجاد زیرساخت ها برای دسترسی راحت به اطلاعات مورد نیاز هر دستگاه را فراهم می‌کند، تصریح کرد: اینکه تحت عنوان یک سند زیرساختی فراهم کنیم که اطلاعات به صورت جامع ارائه و از پراکندگی آنها جلوگیری شود اقدامی بسیار قابل توجه و پسندیده است چرا که انسجام اطلاعاتی ایجاد و خدمت رسانی با هزینه کمتری انجام می شود بنابراین باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.  

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری تنوع خدمت رسانی گسترده ای دارد و در این راستا برای همکاری با دستگاه های خدمت رسان اعلام آمادگی می کند، تصریح کرد: حتی اگر به بخشی از اهداف سند جامع تبادل اطلاعات و خدمات مکانی SDI دست پیدا کنیم، امکانات خوبی برای شهروندان فراهم می شود؛ البته چنانچه لازم باشد باید آموزش‌های لازم به کارشناسان ارائه شود تا همه از این امکان فراهم شده به خوبی استفاده کنند.  

وی با تقدیر از دستگاه‌های خدمت رسان که به نوعی با شهرداری اصفهان مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: امضای سند جامع تبادل اطلاعات و خدمات مکانی SDI آغاز حرکتی نو برای ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان است.  

نوروزی ادامه داد: بسیار خرسندیم که وقتی در جلسه کلانشهرها حضور می‌یابیم و اقدامات ارزیابی می‌شود، شهرداری اصفهان با عملکرد خوب خود به خوبی می درخشد.  

وی با اشاره به برگزاری جلسات بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر که هر ۱۵ روز یکبار در محل یکی از پروژه‌ها برگزار می‌شود، گفت: قطعاً همراهی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی اصفهان در روند پیشرفت پروژه‌ها بسیار تأثیرگذار است آنچنان که با کمک این دستگاه‌ها همچون آب و فاضلاب، برق و گاز در پروژه حلقه حفاظتی شهر اتفاقات بزرگی در حال رخ دادن است.  

نوروزی تأکید کرد: اگر همکاری دستگاه‌های خدمت رسان نبود، پروژه‌ها مطابق جدول زمانبندی پیش نمی‌رفت که امیدواریم این همکاری‌ها مستدام باشد.  

وی اظهار امیدواری کرد: همه دستگاه‌ها همواره شهرداری اصفهان را حمایت کنند زیرا شهرداری باید دقیق، صریح و طبق جدول زمانبندی به گونه‌ای عمل کند که خللی در زندگی عادی مردم ایجاد نشود.  

شهردار اصفهان تأکید کرد: اگر یک روز خدمت رسانی به تأخیر بیافتد فشار روحی و روانی به شهروندان وارد می شود؛ از این رو این تعاملات می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد.  

وی گفت: اگر امروز در اجلاس های بین المللی مطرح شده‌ایم و در زمینه جذب بودجه در بین کلانشهرهای کشور رتبه نخست را داریم بدون همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف خدمت رسان این موفقیت ها حاصل نمی‌شد.

کد خبر 394280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.