لزوم راه‌اندازی پناهگاه سگ‌های بلاصاحب در شهرهای استان البرز 

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بر لزوم راه‌اندازی پناهگاه سگ‌های بلاصاحب در شهرهای استان البرز تاکید کرد و گفت: با این اقدام می‌توان جمعیت این سگ‌ها را کنترل کرد.

احمد خیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید اخیر استاندار، فرماندار و شهردار کرج از محل دفع زباله های استان در منطقه حلقه دره اظهار کرد: افزایش هماهنگی‌ها و نگاه یکپارچه به مدیریت پسماند استان البرز در این بازدید به صورت ویژه مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه استفاده از تکنولوژی‌های نوین و دفن حداقل زباله یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری کرج است، اضافه کرد: تحقق این موضوع توجه ویژه سایر شهرداری‌های استان را می‌طلبد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به بازدید معاون استاندار از سلول‌های دفن روزانه پسماند شهری، عنوان کرد: در این بازدید مشکلات نخستین واحد پیرولیز مواد پلیمری مرکز حلقه دره مورد بررسی قرار گرفت و دستوراتی برای تسریع در صدور پروانه‌های لازم در راستای تجاری سازی این واحد صنفی صادر شد.

وی گفت: محصولات بازیافت واحد پیرولیز مواد پلیمری مرکز حلقه دره از مشتقات پتروشیمی است.

خیری با اشاره به لزوم همکاری سایر شهرداری‌های استان البرز به منظور پرداخت سهم خود در مدیریت پسماند افزود: لازم است ماشین آلات حمل زباله شهرداری های استان، بروز رسانی و استاندارد سازی شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به تشکیل کارگروه کنترل سگ‌های بلاصاحب در شهر و پیگیری مستمر عنوان کرد: همه شهرداری‌ها باید پناهگاه حفظ و نگهداری سگ‌های بلاصاحب را در شهر خود ایجاد کنند تا شاهد کنترل و کاهش جمعیت سگ‌های بلاصاحب باشیم.

کد خبر 394264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.