۳۵۳ هزار زائر از خدمات هلال احمر در اربعین استفاده کردند

سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: جوانان هلال‌احمر به ۳۵۳ هزار و ۴۸۰ زائر در عراق و ایران در اربعین خدمت رسانی کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی جمعیت هلال احمر ایران در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

" ارائه خدمت جوانان هلال‌احمر به ۳۵۳ هزار و ۴۸۰ زائر در عراق و ایران در اربعین

سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر در گزارشی به تشریح خدمات جوانان داوطلب این سازمان در ایران و عراق در اربعین حسینی پرداخت.. علی گنج کریمی با اشاره به خدمات رسانی ۳۷ جوان داوطلب هلال احمر در عراق، گفت: در این زمینه در مجموع جوانان به ۱۷۶ هزار و ۱۰۱ زائر خدمات لازم از جمله راهنمایی به مراکز پزشکی(۶۷ هزار و ۳۱۰ نفر)، راهنمایی به اماکن مورد نیاز (۹۴ هزار و ۲۶۸ نفر)، پانسمان و بانداژ (۷ هزار و ۳۵۰) و سایر خدمات (۷ هزار و ۱۷۳ نفر) را به زائران ارائه کرند.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی یک هزار و ۷۸۴ جوان داوطلب هلال احمر در داخل کشور نیز افزود: در این زمینه جوانان هلال احمر به ۱۷۷ هزار و ۳۷۹ زائر خدمات لازم را ارائه کردند که از آن جمله می توان به راهنمایی ۵۲ هزار و ۵۷۹ زائر، کمک به ۳ هزار و ۸۱۷ زائر ناتوان، اندازه گیری فشار و قند خون ۱۸ هزار و ۸۲۸ زائر، امداد سپایی ۳ هزار و ۸۴۶ زائر، خدمات مذهبی به ۳ هزار و ۳۷۴ زائر، توزیع بسته های فرهنگی و تبلیغاتی میان ۸۹ هزار و ۱۹۵ زائر اشاره کرد."

کد خبر 394258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • helma IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
    0 0
    خدا خیرشون بده دستشون درد نکنه