پروژه‌های عمرانی شهر تعالی اصفهان را رقم می‌زند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر کسانی مأموریت به کوچک نمایی فعالیت‌های شهرداری در این دوره دارند، بخواهند یا نخواهند خوشبختانه اقدامات خوبی در سطح شهر در حال اجرا است و توسعه و تعالی شهر رقم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز -چهارشنبه-یکم آبان ماه ۹۸ در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان سرعت عمل اجرای پروژه‌های شهری در این دوره نسبت به ۱۲ سال گذشته را کم نظیر دانست و اظهار کرد: اگر کسانی مأموریت به کوچک نمایی فعالیت‌های شهرداری در این دوره دارند، بخواهند یا نخواهند خوشبختانه اقدامات خوبی در سطح شهر در حال اجرا است و توسعه و تعالی شهر رقم می‌خورد.

وی گفت: اخلاق و انصاف حکم می‌کند قضاوت نسبت به آنچه که در شهر در قالب ابر پروژه‌ها جاری و ساری است، صحیح باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از تمام افرادی که در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر نقش آفرینی می‌کنند، گفت: در بحث بهره برداری از پروژه مرکز همایش‌های امام خامنه‌ای باید تدابیر لازم از هم اکنون اندیشیده شود.

نصراصفهانی با ابراز خرسندی از اجرای فضای سبز پروژه مرکز همایش‌ها همزمان با انجام عملیات‌های عمرانی این پروژه، اظهار امیدواری کرد: مرکز همایش‌های بین المللی امام خامنه‌ای در آینده‌ای نزدیک مجموعه مانا، پایدار و فضایی برای کل کشور باشد.

وی ادامه داد: پروژه مرکز همایش‌های بین المللی امام خامنه‌ای تنها متعلق به اصفهان نیست، بلکه می‌تواند برای نظام جمهوری اسلامی ایران آبروداری کند

کد خبر 394256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.