تخفیف ۲۵ درصدی پرداخت عوارض شهرداری قم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم از تخفیف ۲۵ درصدی پرداخت عوارض شهرداری به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه به قم و روز قم در ۳۰ آبان‌ماه خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پرتال خبری شهرداری قم، مجید اخوان با اشاره به پیشنهاد شهرداری مبنی بر پیش‌بینی تخفیف عوارض به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه(ع) به قم و روز قم، اظهار کرد: تخفیف عوارض به مناسبت ۲۳ ربیع‌الاول به عنوان روز قم برنامه‌ریزی شده که تا بهمن‌ماه ادامه یابد.

وی با اشاره به جزئیات این لایحه، افزود: بر اساس این لایحه از ۳۰ آبان تا ۱۹ دی تخفیفات نقدی ۲۵ درصدی نسبت به عوارض و تخفیفات ۱۵ درصدی برای پرداخت ۳۰ درصد نقد و الباقی در هشت قسط پیش‌بینی شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه مرحله بعدی این طرح از ۲۰ دی تا ۲۲ بهمن ماه با کاهش پنج درصدی تخفیف است، گفت: شرط استفاده از این تخفیفات ثبت درخواست تخفیفات در سامانه قم‌یار، سامانه غیرحضوری خدمات شهرسازی شهرداری است.

وی یاداور شد: شهرداری زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده تا مردم بتوانند درخواست را در سامانه ثبت کرده و استفاده از اخوان تخفیفات صورت گیرد.

کد خبر 394253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.