بهره‌برداری از پروژه‌های جاده فرزانگان و پل آفتاب بهمن ۹۸

شهردار اصفهان با بیان اینکه پروژه پل آفتاب در بزرگراه شهید اردستانی از جدول برنامه زمان‌بندی جلوتر است، گفت: با تکمیل پروژه جاده فرزانگان، پل آفتاب نیز بهمن ماه سال‌جاری تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

قدرت الله نوروزی در حاشیه جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در سال‌جاری دستاوردهای بسیار خوبی در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر حاصل شده است، اظهار کرد: پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و با روند پیشرفت آن نیمه نخست سال آینده به اتمام می‌رسد و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی از بهره‌برداری از پروژه جاده فرزانگان تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: برخلاف تمام مشکلاتی که وجود داشت و آزادسازی‌هایی که به سختی انجام شد، پیشرفت اجرای این پروژه بسیار خوب بوده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه پروژه پل آفتاب در بزرگراه شهید اردستانی از جدول برنامه زمانبندی جلوتر است، افزود: ۲۰ آبان ماه، ۱۰ ماه زمانی که برای بهره‌برداری از آن به مردم قول داده بودیم، به پایان می‌رسد و قطعا دو روز قبل از ۲۰ آبان پروژه به اتمام می‌رسد، اما بهره‌برداری از آن به لحاظ اینکه جاده فرزانگان نیز باید بهمن ماه سال‌جاری تکمیل شود، بهمن‌ماه خواهد بود.

نوروزی با ابراز خرسندی از روند پیشرفت پروژه پل مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف جهان، گفت: این پروژه با جدول زمان‌بندی فاصله بسیار نزدیکی داریم، البته حدود سه درصد انحراف وجود دارد که آن هم در زمان باقیمانده انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برای اجرای پروژه‌های عمرانی زمان را کوتاه کردیم، به عنوان مثال کارشناسان برای پروژه پل آفتاب ۱۸ ماه را پیش‌بینی کردند و ما ۱۰ ماه را عمل کردیم و از زمان‌های دراختیار استفاده‌های بسیار خوبی داشتیم.

شهردار اصفهان تاکید کرد: خوشبختانه مردم امسال شاهد نتایج انقلاب عمرانی در شهر اصفهان خواهندبود، البته برنامه بسیار خوبی برای سال آینده نیز داریم.

کد خبر 394250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.