برگزاری سوگواره تعزیه «نغمه عشاق» در اراک

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک از افتتاح سوگواره تعزیه نغمه عشاق در فرهنگسرای شهر خبر داد و گفت: مراسم تعزیه خوانی نغمه عشاق با استقبال گسترده شهروندان در فرهنگسرای شهر برگزار شد.

حمید کربلائی‌حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تعزیه خوانی در روز افتتاحیه این سوگواره با موضوع شهادت حضرت مسلم بود که در چهار روز آینده نیز با چهار گروه تعزیه خوانی دیگر و چهار موضوع متفاوت این سوگواره ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همزمان با برگزاری سوگواره تعزیه نغمه عشاق، نمایشگاه تعزیه نیز به مدت پنج شب در نگارخانه فرهنگسرای شهر فعال خواهد بود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک با اشاره برگزاری کارگاه‌ مختلف همزمان با فصل پاییز عنوان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی به مناسبت هفته سلامت روان همچنین برگزاری دوره آموزشی رایگان امداد و نجات (مقدماتی) از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این برنامه ها ایجاد احساس نشاط و رضایتمندی، همچنین ارائه خدمات آموزشی، تفریحی و ورزشی به عموم شهروندان است، افزود: دوره آموزشی سیاه قلم نیز در فرهنگسرای سیدالشهدا(ع)، دوره آموزشی زبان انگلیسی کودکان و دوره آموزشی فرش بافی در فرهنگسرای شهر دایر است.

کد خبر 394246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.