آخرین اعتراف های سحر تبر بعد از دستگیری + فیلم

سحر تبر یکی از شاخ‌های اینستاگرام بود که ۱۴ مهر با دستور دادسرای ارشاد دستگیر شد.

به گزارش ایمنا، فاطمه. خ معروف به "سحر تبر" متولد ۳ اسفند ۱۳۷۶ در تهران است، چهره متفاوت و ترسناک وی در مدت کوتاهی فالوورهای زیادی را دورو برش جذب کرده و حالا در زمره شاخ‌های پوچ فضای مجازی فعالیت می‌کند.

تبر علاقه زیادی به زامبی ها دارد و گویا نام خانوادگی تبر را صرفا بدلیل هم قافیه بودن با نامش یعنی سحر انتخاب کرده است.

شایعات محتلفی برای این چهره ساخته شده است، عده‌ای بر این باورند عمل زیبایی وی جواب نداده و باعث تغییر قیاقه اش شده، عده ای نیز می‌گویند او به دلیل شکست عشقی که خورده می خواهد خودش را شبیه عروس مرده در بیاورد و دیگرانی هستند که معتقد هستند وی به دلیل بیماری "آنورکسیا" که فکر می‌کند چاق هست به شدت خودش را لاغر کرده است اما ماجرا چیز دیگری است.

با کمی جستجو دریافتیم تا یکی دو سال پیش پیش چهره واقعی وی در شبکه های اجتماعی انتشار یافته است و هر آنچه اتفاق افتاده در چند ماه گذشته است، به نظر می رسد او با کمی لاغر شدن و استفاده از گریم و فتوشاپ و چند عمل از گونه و بینی سعی در متفاوت نشان دادن خود است.

در مدت کوتاهی هزاران نفر را دنباله رو خود کرده و به هدفی که می‌خواسته رسیده است و حالا با این روش های غیر اخلاقی کسب درآمد نیز می کند. "تبر" در مدت کوتاهی توانست فالوورهای زیادی بدست آورد و حالا شاکی است که پشت سرش حرف زیاد است اما خوشحال می باشد و دوست ندارد پیگیر این شایعات باشد.

وی بیشتر با انتشار دابسمش از آهنگ های مورد علاقه اش در شبکه یوتیوب طرفدار پیدا کرده بود.

۱۴ مهر ماه ۹۸ خبر رسید فاطمه . خ مشهور به سحر تبر به دلیل گریم های مشمئز کننده در حساب اینستاگرامی خود به دستور دادسرای ارشاد تهران بازداشت شده است.از جمله اتهامات این چهره هنجارشکن، ترویج خشونت، تحصیل مال از طریق نامشروع، توهین به مقدسات، گسترش اباحه گری و تشویق جوانان به فساد می‌ باشد

فیلم کوتاه زیر بخشی از زندگی این دختر ۲۲ ساله ایرانی را نشان می‌دهد.

کد خبر 394239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.