بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال افتتاح شد

دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان از افتتاح بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز کرمی با انتشار یک پست در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

"بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و شهردار تهران افتتاح شد.

این بنیاد به عنوان نخستین شتابدهنده ومرکزکسب و کارهای حوزه محتوای دیجیتال است تا فعالیت ها در این حوزه را در کشور رونق دهد.

کسب و کارهای بر پایه تولید محتوای دیجیتال در این مرکز رشد می کنند و هم افزایی بازیگران و فعالان اصلی این حوزه در آن شکل می گیرد.

علاوه بر رونق زیست بوم حوزه محتوای دیحیتال اشتغالزایی و کارآفرینی را به دنبال دارد. این مرکز با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت تعاون کارورفاه راه اندازی شد.

بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال همچون چتری است تا تمام بازیگران و فعالان این حوزه در زیر آن قرار می گیرند و به توانمند شدن فناوران و شرکت های دانش بنیان کمک می کنند تا بازار داخلی و خارجی مناسبی برای آنها ایجاد شود.

در این مرکز در آغاز فعالیت ۴ پروژه "گیگول دات کام"، "ایران ۳۶۰"، " بلوچ باکس" و "دوزلفون"اجرایی می شود و در سطح کشور گسترش می یابد.

خوشحالم که میبینم یکی از استارت اپهایی که ٤ سال پیش باحمایت ستاد فرهنگ وبا ایده انیمیشن دیرین دیرین کارش رو شروع کرده حالا به رشد و بالندگی رسیده تحول افرین واشتغال افزا شده است."

کد خبر 394232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.