اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت خیابان های اهواز

معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز از آغاز روکش آسفالت در نقاط مختلف شهر خبرداد و گفت: این روند همچنان در سایر معابر سطح مناطق ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، وحید معینی‌زاده با بیان این مطلب، اظهار کرد: روند اجرای فعالیت‌های عمرانی در این حوزه با هدف ارتقاء سطح مدیریت شهری و اجرای خدمت رسانی بهتر، تامین رفاه، آسایش و جلب رضایت مندی شهروندان  است که اجرای آسفالت خیابان‌ها و معابر این حوزه یکی از مهم‌ترین راهکارهای ارائه شده به منظور تحقق اهداف مدیریت ایمنی و تردد وسایل نقلیه به‌ شمار می‌رود.

وی با اشاره به آغاز اجرای عملیات بهسازی و رو سازی در سطح معابر عین‌دو، افزود: در روند اجرای آماده سازی خیابان های جدید الاحداث عین دو با مساحت بیش از ۵۰ هزار متر مربع در دستور کار قرار گرفت و اجرای این عملیات در خیابان های این محله پیاپی ادامه خواهد داشت.

معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز اضافه کرد: روکش آسفالت خیابان های عین دو در فاز اول با مساحتی بیش از ۱۵ هزار متر مربع بوده که شامل ده خیابان می شود و هم اکنون در حال آماده شدن برای اجرای عملیات آسفالت هستند و بقیه خیابان های باقی مانده در مرحله خاکبرداری و اجرای لایه زیراساس است تا در فاز دوم روکش آسفالت آنها عملیاتی شود.

معینی‌زاده با بیان اینکه اجرای عملیات آسفالت بر اساس اولویت بندی آغاز شده و مناطق دیگر نیز در این طرح پوشش داده می‌شود، ادامه داد: با توجه به مشکلات موجود در آسفالت معابر در برخی نقاط اهواز، اجرای گسترده روکش آسفالت معابر در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه روکش آسفالت در نقاط مختلف اهواز آغاز شده و این روند همچنان درسایر معابر سطح مناطق ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: در راستای بهسازی و احیاء مسیر تردد خودروها در نقاط مختلف این حوزه نقاط زیادی شامل این طرح است و همچنین در محل های دیگر شهر که نیاز به اصلاح و لکه گیری آسفالت داشته باشد توسط اداره نظارت بر راهسازی و آسفالت پیگیری و اجرا خواهد شد.

کد خبر 394231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.