ضرورت اصلاح بودجه شهرداری زاهدان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار زاهدان گفت: به جهت بهبود در روند اجرای پروژه‌های عمرانی بهتر است تا از طریق برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور مدیران ذیربط علاوه بر بررسی بودجه نسبت به اصلاح و یا حدف برخی پروژه‌ها اقدام شود.

به گزارش ایمنا، صاحب دادزهی با اشاره به ضرورت اصلاح بخش‌هایی از بودجه سال ۹۸ شهرداری زاهدان، اظهار کرد: در بودجه سال جاری هزینه‌های عمرانی و جاری به صورت مساوی در نظر گرفته شده است و با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در تنظیم هزینه‌های جاری در این خصوص مشکلی وجود ندارد، اما در بخش‌های عمرانی به واسطه تخصیص نیافتن اعتبارات کافی از محل طرح تملک در بودجه، پیشنهاد می‌شود در این خصوص افزایش‌ لازم صورت گیرد تا برای اجرای بعضی از پروژه‌های عمرانی با مشکل مواجه نشویم.  

وی ادامه داد: به جهت بهبود در روند اجرای پروژه‌های عمرانی بهتر است تا از طریق برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور مدیران ذیربط علاوه بر بررسی بودجه نسبت به اصلاح و یا حدف برخی پروژه‌ها اقدام شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار زاهدان تصریح کرد: با گذشت بیش از شش ماه از سال جاری ضرورت دارد که مدیران مناطق و مسئولان عمرانی به دقت بودجه را بررسی و نقاط ضعف و قوت آن را در بخش‌های عمرانی رصد کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه در بودجه امسال بخش‌های مرتبط با آسفالت به خوبی مورد توجه قرار گرفته است، امیدواریم در این بخش بتوانیم عملکرد قابل قبولی را تا پایان سال ارائه دهیم که در این راستا می‌طلبد تمامی مدیران ذیربط حداکثر توان خود را در اجرای این امر و سایر پروژه های عمرانی به کار بندند.

وی با اشاره به برخی از ردیف‌های اعتباری مندرج در بودجه سال جاری اظهار کرد: یکی از موارد مهم در تنظیم ردیف‌های اعتباری به ویژه ردیف‌های مرتبط با امور عمرانی این است که ابتدا باید تعریف و طراحی جدیدی از پروژه ها از جمله پروژه های آسفالت معابر داشته باشیم و با در نظر گرفتن محاسبات مورد نظر در این راه پیش برویم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار زاهدان اضافه کرد: با توجه به اینکه مناقصه دوم اجرای روکش آسفالت معابر را آغاز کردیم، اما متاسفانه همکاری نکردن شرکت گاز در اجرای تعهداتش باعث ایجاد خلل در پیشرفت امور شده که امیدواریم هر چه زودتر شرکت گاز همکاری لازم را در این خصوص به عمل آورد.

کد خبر 394216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.