دوئل بحران زده‌های پرهزینه

دو تیم پیکان و ذوب‌آهن در شرایطی به دیدار یکدیگر می‌روند که عملکردشان در این فصل از رقابت‌های لیگ تا به امروز نا امید کننده بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا آنطور که از قرعه رقابت‌های لیگ برتر نوزدهم می‌توان برداشت کرد دوران سخت ذوب‌آهن در هفت هفته ابتدایی لیگ برتر به پایان رسیده و شاگردان علیرضا منصوریان از این هفته می‌توانند در مقابل حریفانی کم نام و نشان‌تر نسبت به مدعیان لیگ قرار گیرند. کسب چهار امتیاز در هفت بازی و اعتراض بخشی از هواداران ذوب‌آهن به این موضوع نتیجه بازی این تیم در مقابل شهر خودرو را تحت تاثیر قرار داد و منصوریان وعده داده که تیمش بعد از ناکامی در نیمه اول نیم فصل بتواند در نیمه دوم دور رفت نتایجی متفاوت نسبت به قبل را کسب کند.

تغییرات متوالی علیرضا منصوریان در ترکیب ذوب‌آهن مهم‌ترین اتفاق این چند بازی گذشته ذوب‌آهن است که البته نتیجه بخش نبوده و به نوعی بازیکنان را هم سردرگم کرده است. با این حال انتظار می‌رود از این هفته به بعد و با آماده‌تر شدن سربازان ذوب‌آهن و بهبود وضعیت محمدرضا خلعتبری گاندوها بتواند با ثبات بیشتری به دیدار رقبای خود بروند.

مصاحبه روز گذشته جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن و اعلام حمایت همه جانبه باشگاه از کادر فنی تیم هم می‌تواند یک خبر خوش برای منصوریان و تیمش باشد تا با خاطری آسوده تر به دیدار حریف خودشان بروند.

خودروسازان در بحران

اما حریف این هفته ذوب‌آهن یعنی پیکان هم شرایط آنچنان خوبی در جدول رده‌بندی لیگ ندارد و خودروسازان تنها یک امتیاز بیشتر از ذوب‌آهن گرفته‌اند تا با پنج امتیاز روی پله سیزدهم جدول لیگ قرار گیرند و همانقدر که احتمال ایجاد تغییر بر روی نیمکت ذوب‌آهن وجود داشته، حسین فرکی و دستیارانش هم در خطر جدایی از پیکان هستند و هیچ بعید نیست که شکست پیکان در مقابل ذوب‌آهن کار را برای فرکی سخت‌تر از قبل کند.

پیکان در مسابقه قبلی با اختلاف یک گل به پرسپولیس باخت و در استادیوم خانگی خودش به دنبال برتری در مقابل ذوب‌آهن و گرفتن سه امتیاز است، اما اصفهانی ها هم با پشت سر گذاشتن بار روانی حاصل از رقابت با مدعیان در هفت هفته ابتدایی به دنبال کسب اولین پیروزی در لیگ امسال هستند.

ترکیب احتمالی

با توجه به بازی خوب پیکان در مقابل پرسپولیس ترکیب این تیم به احتمال زیاد تغییری نخواهد داشت و فرکی تیمش را با حضور مهدی امینی، سیدمهران موسوی، حسین پورامینی، فراز امامعلی، سعید واسعی، جلال الدین علی محمدی، حجت حق وردی، سیدمحمد ستاری، علی حمودی، شهریار مغانلو و امیرحسین کریمی به زمین می‌فرستد.

حداقل نیمی از این ترکیب پیکان سابقه حضور در اصفهان و بازی با پیراهن دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن را داشته‌اند و شاید در نظر هواداران اصفهانی بیشتر از بقیه مورد توجه قرار گیرند. در مورد ترکیب احتمالی ذوب‌آهن نمی‌توان با قاطعیت اظهار نظر کرد. منصوریان به شدت به انجام تغییر علاقمند است وباید دید که در بازی این هفته کدام بازیکنان شانس حضور در لیست ۱۱ نفره ابتدای بازی را پیدا می‌کنند.

کد خبر 394210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.