دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در کاشان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که قصد داشت ۳۹ کیلوگرم مواد افیونی را در شهر کاشان توزیع کند، قبل از اقدام شناسایی و دستگیر شد.

علی قربانی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام یک سری کار اطلاعاتی و اجرای کامل و دقیق طرح کنترل خودرو های عبوری، به یک دستگاه سواری دنا که قصد ورود به شهر کاشان را داشت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه سرنشین خودرو پس از اعلام ایست و توقف توسط ماموران قصد فرار از محل را داشت، افزود: با آمادگی و هوشیاری ماموران، راننده این خودرو در یک تعقیب و گریز و در یک عملیات موفق، دستگیر شد.

سرهنگ قربانی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو فوق ۳۹ کیلوگرم تریاک آماده توزیع کشف وضبط شد، افزود: یک قاچاقچی نیز دستگیر و ضمن تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه برخورد با قاچاقچیان خرد و  عمده مواد افیونی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان کاشان قرار دارد، متذکر شد: شهروندان می توانند موارد مشکوک و یا اطلاعات خود درباره توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند. .

کد خبر 394209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.