یک پای استقلال در بیمارستان/ جودو در اشغال سیاست

محرومیت فدراسیون جودو ایران که چندی پیش به دلیل بازی نکردن مقابل حریف اسرائیلی توسط فدراسیون جودوی جهانی تعلیق شده بود حالا توسط کمیته انضباطی این فدراسیون قطعی شد و باید به فکر راهی برای خروج از این وضعیت باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امتداد وضعیت بد جونیور براندئو، شکایت رسمی برانکو به فیفا، تعداد زیاد مصدومان استقلال و دائمی شدن محرومیت فدراسیون جودوی ایران از مهم ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یک آبان ماه- بود.

"راز بازی نکردن جونیور برملا شد" عنوان اول "خبر ورزشی" در خصوص امتداد وضعیت بد مهاجم برزیلی پرسپولیس و حضور او در ترکیب این است، این روزنامه در گزارشی خبر از وجود بندی در قرار او داد که طبق آن اگر جونیور تا نیم فصل ۵ گل نزند قرارداد او فسخ می‌شود!

"گل" با عنوان "وقتی پولی نداده اند از کدام تخفیف حرف می‌زنند" از اظهارات جنجالی برانکو نوشت، اظهاراتی که در امتداد آن سرمربی سابق پرسپولیس از این تیم به فیفا شکایت کرد.

"یک پای استقلال در بیمارستان" عنوان "ایران ورزشی" در راستای مصدومیت‌های پرتعداد بازیکنان استقلال است که آخرین آن نیز پاره شدن رباط داریوش شجاعیان بود، مصدومیت‌هایی که شاید بیش از همه به نحوه بدنسازی و آماده سازی این تیم برگردد.

"حقیقی به نساجی پیوست" عنوان "ابرار ورزشی" در خصوص بازگشت علیرضا حقیقی به کشور و قرارداد او با نساجی است، تیمی که بیشتر از همه به علیرضا نیاز دارد و شاید نساجی نیز تکه گمشده بازگشت روزهای اوج گلر سابق پرسپولیس و تیم ملی باشد.

"جودو در اشغال سیاست" عنوان "هدف" در خصوص دائمی شدن محرومیت فدراسیون جودوی ایران توسط فدراسیون جهانی این ورزش است، محرومیتی که شاید تبعات سنگینی برای ورزش ایران داشته باشد.

"پیروزی" در گزارشی اعتراضی و با عنوان "ساعت ۲۵ فدراسیون" از زمان دیر اعلام رای شجاع خلیل زاده نوشت، رایی که اگرچه محرومیت او را تعلیقی کرد اما به سود پرسپولیس نبود.

کد خبر 394205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.