اجرای عملیات جمع‌آوری تنه جوش‌های خشک در سمنان

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان گفت: ایجاد شور و نشاط، طروات و سرزندگی برای شهروندان از وظایف مهم مدیریت شهری است که توسعه فضای سبز زیبا از مهم‌ترین عوامل در این زمینه محسوب می‌شود.

به گزارش ایمنا، سیدمحمد قاسمی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از رشد بی رویه پاجوش درختان حاشیه معابر، میادین و بلوارها، عملیات حذف تنه جوش و پاجوش درختان در سطح فضای سبز شهر در حال انجام است.

وی گفت؛ با حذف شاخه‌های اضافی، انتقال مواد غذایی به تاج درختان بیشتر شده که این کار باعث شادابی و سرسبزی و ایجاد فرم مناسب در نمای کلی درختان خواهد شد.

قاسمی هدف از اجرای این عملیات را ایجاد شکل مناسب درختان و جلوگیری از رشد بی‌رویه شاخه‌های اضافی عنوان کرد و افزود: طی این اقدام سرشاخه‌های خشک این درختان نیز حذف می‌شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان خواستار توجه بیشتر شهروندان به حفظ و نگهداری از فضای سبز سطح شهر میادین، بلوارها و بوستان‌ها شد و تصریح کرد: ایجاد شور و نشاط، طروات و سرزندگی برای شهروندان از وظایف مهم مدیریت شهری است که توسعه فضای سبز زیبا از مهم‌ترین عوامل در این زمینه محسوب می‌شود.

کد خبر 394204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.