"کرگدن" در راه شبکه نمایش خانگی

سریال"کرگدن" به نویسندگی مشترک مهرداد کورش‌نیا و علی اصغری و کارگردانی کیارش اسدزاده در ژانر اجتماعی و اکشن به‌زودی به شبکه نمایش خانگی خواهد آمد.

به گزارش ایمنا، در خلاصه داستان این سریال آمده است: پنج جوان به‌واسطه مهارت‌هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این سرآغاز رفاقت بین آن‌هاست، فارغ از اینکه چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پرقدرت طراحی شده است و ماجراهای غیرقابل‌پیش‌بینی را رقم می‌زنند. مجید آقاکریمی، محمد امین، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، پانته‌آ پناهی‌ها، شراره دولت‌آبادی، پوریا رحیمی سام، مصطفی زمانی، هدی زین‌العابدین، کاظم سیاحی، بانیپال شومون، نادر فلاح، معصومه قاسمی پور، الهام کردا و مهدی کوشکی بازیگران این مجموعه ۲۶ قسمتی هستند.

صادق یاری تهیه‌کننده سریال "کرگدن"  درباره وضعیت پخش این سریال از شبکه نمایش خانگی گفت: در حال حاضر منتظر صدور پروانه نمایش از سوی وزارت ارشاد هستیم و هر زمان که به ما اعلام کنند پخش سریال آغاز می‌شود.

 وی ادامه داد: فیلمبرداری این کار طبق روال عادی جلو می‌رود و تقریباً به روزهای انتهایی فیلمبرداری نزدیک می‌شویم.

این تهیه‌کننده در مورد ساخت فصل‌های بعدی این سریال عنوان کرد: استقبال مخاطبین موجب می‌شود تا به فکر ساخت فصل‌های بعدی نیز باشیم. اما فعلاً منتظر پخش سریال و بازخورد مخاطبان هستیم.

 یاری همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا با وجود سریال‌های مختلف وضعیت شبکه نمایش خانگی مناسب است یا خیر، توضیح داد: به هر حال این بازار رقابتی است و هر چه تعداد آثار در شبکه نمایش خانگی بیشتر باشد، کیفیت آثار نیز بالاتر می‌رود و این رقابت بر سازندگی، رشد و کیفیت آثار تأثیر می‎‌گذارد.

کد خبر 394171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.