ای جان به سیرجان/جبران تان را هم دیدیم

ششصد و یازدهمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و پنجاه و چهارمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ای جان به سیرجان" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که به پیروزی دو بر صفر سپاهان برابر گل گهر و ادامه روند صدرنشینی سپاهانی ها در لیگ اشاره دارد.
"باغ تجربه همچنان میزبان خاطره انگیز یاران سپاهانی"دیگر عناوین این رسانه است که به چهل و سومین ویژه برنامه فوتبال به وقت اصفهان با محوریت پخش دیدار تیم های سپاهان و گل گهر با حضور پرشور خانواده های اصفهانی پرداخته است.
"صدرنشینی و کلین شیت ها فوق العاده است" و روندمان را توفنده ادامه می دهیم" عناوین پایانی این رسانه الکترونیک می باشد.

"جبران تان را هم دیدیم" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که به باخت یک بر صفر ذوب آهن به پدیده شهرخودرو در روزی که ذوبی ها قول جبران نتایج بد خود را در این دیدار داده بودند اشاره دارد.
"ای کاش بعد از دقیقه ٩٥ علیه مان شعار می دادید" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از علیرضا منصوریان و پس از شکست برابر پدیده بیان شده است.
وی ضمن گلایه از هواداران ذوب آهن اظهار داشت: یه تعداد هوادار ذوب آهن هستند که خیلی زود علیه تیم شعار داده و تمرکز تیم را برهم می زنند که ای کاش این تعداد از دقیقه ٩٥ اگر نتیجه نگرفتیم فحاشی را شروع کنند.
"ذوب آهنی ها بدانند ثبات به نفع شان خواهد بود" و "در ادامه بازیهایمان سبک تر است" عناوین  پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 394162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.