حضور در انتخابات لازمه فضای سالم سیاسی است

مدیرکل دفترسیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان گفت: اگر خواهان فضای سیاسی سالم هستیم باید حضور شجاعانه ای در انتخابات داشته باشیم. درخواست ما از زنان استفاده از فرصت حضور در صحنه های سیاسی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر رفیعی نژاد ظهر امروز (سه شنبه) در نشست بررسی راهکارهای افزایش مشارکت سیاسی زنان اظهار کرد: یکی از بزرگترین رویدادهای سیاسی تأثیرگذار در سرنوشت ملی را در اسفند ماه پیش رو داریم و فضای کشور تا حدود بسیاری منتظر نتیجه این انتخابات است.

وی با تأکید براینکه اتفاقات سال های اخیر به خصوص از سال ۹۶ به بعد حساسیت انتخابات را بالا برده است، افزود: دشمنان از سال ۹۶ بر اثر بی تدبیری برخی نیروهای درون کشور دچار طمع شدند به همین دلیل تلاش کردند از راه های نرم وارد شوند و آشوب  ایجاد کنند تا مطالبات مردم را به بی راهه ببرند. حضور ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا و خروج او از برجام نیز فضا را به سمت و سویی برد که نتیجه انتخابات امسال را بسیار تأثیرگذار کرده است.

مدیرکل دفترسیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان با اشاره به اینکه قصد جداسازی زنان و مردان را در انتخابات نداریم، گفت: زنان به عنوان بخش موثر جامعه باید در این انتخابات مشارکت کنند و هرکس که در خود توانمندی می بیند و حس می کند این توانمندی برای مردم مفید است باید در صحنه انتخابات حضور یابد. دیگر افراد هم باید در این همایش بزرگ مشارکت کنند.

رفیعی نژاد با بیان اینکه زنان باید مطالبات خود را پیگیری کنند، تصریح کرد: اگر در مجلس قوانین روشن گرانه ای با محوریت توسعه تصویب شود خود به خود زیرساخت های حضور زنان در جامعه نیز ایجاد می شود. درخواست ما از زنان این است که نه تنها خود در عرصه انتخابات شرکت کنند بلکه در ترغیب گروه ها، افراد و شبکه ها نیز تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه اقتدار، امنیت و منافع ملی همگی در انتخابات و مشارکت مردم نهفته است، گفت: تمامی شرکت کنندگان و کاندیدها از همین نظام هستند و برای ما به عنوان متولیان سیاسی مهم نیست که نتیجه انتخابات چه خواهد بود بلکه تنها هدفمان این است نتیجه انتخابات باعث پیشرفت و توسعه بیشتر کشور شود.

مدیرکل دفترسیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان با اشاره به اینکه اگر خواهان فضای سیاسی سالم هستیم باید حضور شجاعانه ای در انتخابات داشته باشیم، اظهار کرد: درخواست ما از زنان استفاده از فرصت حضور در صحنه های سیاسی است. از همه زنان می خواهیم تحلیل های خود در حوزه بانوان و مسائل اجتماعی را برای ایجاد را هکارهای مناسب در افزایش مشارکت سیاسی زنان به ما اعلام کنند.

کد خبر 394144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.