ایجاد بارانداز شیلات در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: احداث بارانداز شیلات در میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان با صرف اعتباری افزون بر ۷۵ میلیارد ریال در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عرضه عمده مواد پروتئینی، ماهی، میگو و سایر محصولات دریایی در میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان صورت می گیرد. با هدف نظارت و کنترل و ساماندهی و اصلاح نکات بهداشتی و ارائه خدمات بهتر و همچنین رعایت اصول کامل و دقیق عرضه این محصولات با هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان، فضایی مناسب در نظر گرفته شده است تا بارانداز شیلات احداث شود.

وی افزود: برای ایجاد بارانداز شیلات میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان چهار هزار و ۳۰۰ مترمربع فضا دارای پنج هزار مترمربع زیربنا شامل ۱۴ غرفه با اتاق مخصوص تعویض لباس کارکنان و حمام جهت رعایت مسایل بهداشتی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای احداث بارانداز شیلات اعتباری افزون بر ۷۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تفکیک و جداسازی محل تخلیه بار از محل عرضه از مهمترین خصوصیات طرح بارانداز شیلات میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: بار شیلات ورودی به این مرکز ابتدا زیر نظر نماینده دامپزشکی مستقر در میدان نظارت و کنترل شده و در صورت تایید مجوز توزیع در سطح استان داده خواهد شد.

کد خبر 394142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.