حضور دانش بنیان های ایرانی در کنگره موبایل بارسلون

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از حضور شرکت های دانش بنیان در کنگره موبایل بارسلون ۲۰۱۹ در اسپانیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در اینستاگرام نوشت:

"پاویون شرکت های دانش بنیان ایرانی در کنگره موبایل بارسلون ۲۰۱۹ ( MWC) به عنوان بزرگترین رویداد صنعت موبایل و فناوری اطلاعات در جهان از ۵ تا ۸ اسفند ماه امسال در شهر بارسلون برپا می‌شود.

کنگره موبایل بارسلون با حضور بیش از ۸۰۰ اپراتور تلفن همراه و بیش از ۲۲۰۰ شرکت از ۱۸۴ کشور جهان برگزار می شود. در این رویداد جهانی ۴۲ سخنران اصلی از کشورهای مختلف در خصوص فرصت های کسب و کار صنایع مختلف حوزه فناوری اطلاعات و موبایل و نقش نهادهای حاکمیتی حوزه فناوری اطلاعات کشورهای جهان در بازارهای توسعه یافته و یا در حال توسعه سخنرانی می کنند.

۵۷ درصد کل مشارکت کنندگان در رویداد سال ۲۰۱۹ و همچنین ۷۶ درصد شرکت کنندگان در کنفرانس ها را وزرای ارتباطات، معاونان اپراتورها و اعضای هیئت مدیره شرکت‌های بزرگ تشکیل می دهند. همچنین پوشش خبری این رویداد با حضور ۱۹۷۸ خبرگزاری بین المللی از کشورهای مختلف جهان انجام می‌شود.

در همین راستا شرکت همایشگران سام به عنوان نماینده نمایشگاه کنگره موبایل در نظر دارد با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و سازمان توسعه تجارت ایران پاویون جمهوری اسلامی ایران در کنگره جهانی موبایل را برگزار کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در پاویون ایران در این نمایشگاه جهانی بارسلون می توانید با شماره تلفن ۲۲۸۹۳۲۴۲ تماس حاصل کنید.

گفتنی است مهلت ثبت نام برای حضور در قالب پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه موبایل بارسلون تا دهم آبان ماه تعیین شده است."

کد خبر 394137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.