۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
شال گردن را فراموش نکنید

از ویژگی های جذاب پاییز و زمستان آن است که دستتان برای انتخاب لباس های گوناگون و متنوع باز است و می توانید پالتوها و بارانی های رنگارنگ، انواع چکمه ها و کلاه ها و دستکش‌ها را برای استایل خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از پرکاربردترین اکسسوری ها هنگام سردی هوا، شال گردن است که علاوه بر گرم نگه داشتن گردن و قفسه سینه، بر روی استایل افراد هم تاثیر دارد. در هنگام استفاده از شال گردن، بهتر است دقت داشته باشید نکاتی که در ادامه می آید رعایت کنید.

۱_ به جنس و الیاف به کار رفته در شال گردن دقت کنید. در زمستان که هوا سردتر است، بهتر است شال گردنتان از جنس پشم یا خز و یا کشمیر باشد. اما در پاییز که هوا زیاد سرد نشده است، می توانید از شال گردن های نازک تر مثل شال های ابریشمی استفاده کنید. از آنجا که ممکن است با شال گردن، دهان و بینی خود را هم بپوشانید، حواستان باشد که به جنس آن حساسیت و آلرژی نداشته باشید. 

۲_ رنگ شال گردن را به گونه ای انتخاب کنید که به راحتی با لباس هایتان سِت شود. خاکستری یکی از مناسب ترین رنگ ها برای شال گردن است که می توان آن را در استایل های مختلف استفاده کرد. اگر پالتو یا کت شما طرحدار است یا دوخت پیچیده ای دارد، بهتر است از شال گردنی ساده و بدون نقش و نگار استفاده کنید. اما اگر استایلتان ساده است و در دوخت لباس‌هایتان از هیچ طرحی استفاده نشده است، می‌توانید از شال گردن های رنگی جذاب و نقش دار بهره بگیرید. طرح‌های بته جقه، کلاسیک‌ترین و مناسب‌ترین طرح برای شال گردن‌های ابریشمی است. اگر موهای روشن و پوستی سفید دارید، شال گردن هایی با رنگ های شاد و تیره برای شما مناسب است، اما اگر سبزه هستید، بهتر است رنگ شال گردنتان روشن باشد.

۳_ شال گردن ها می توانند بلند یا معمولی باشند. اگر شالتان بلند است می تواند یک دور آن را دور گردن بپیچانید و در صورت تمایل، دو طرف آن را روی سینه و یا پشت سرتان بیندازید. یکی از روش های رایج بستن شال گردن این است که آن را از وسط تا کنید، دور گردن بیندازید، سپس انتهای شال گردن را از میان لایه وسطی رد کنید و دنباله آن را روی سینه بیندازید. این روش بستن شال، استایل آقایان را جذاب تر می کند.

کد خبر 394134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.